(ویدئو) دختر شجاع فلسطینی آزاد شد

(ویدئو) دختر شجاع فلسطینی آزاد شد

رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه روز پنجشنبه عهد التمیمی، فعال برجسته فلسطینی را در چارچوب توافق آتش‌بس موقت در غزه با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آزاد کرد.

کد خبر : ۱۶۴۲۷۰
بازدید : ۱۹۵

عهد التمیمی مشهور به «دختر شجاع فلسطینی» که به تازگی در چارچوب تبادل اسراء میان حماس و اسرائیل از زندان آزاد شده، وضعیت زندانیان زن فلسطینی در بند اسرائیل را بسیار بغرنج خواند.

التمیمی ۲۳ ساله درباره شرایط اسرای فلسطینی به ویژه زنان محبوس در زندان‌های اسرائیل و بدرفتاری با آن‌ها گفت: وضعیت زندان‌ها بسیار بغرنج است و اسرای زن با آزار روزانه روبه رو هستند. اسرای زن تشنه و بدون لباس نگاه داشته می‌شوند، بر روی زمین می‌خوابند و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

این دختر جوان که به نماد مبارزه فلسطینی‌ها علیه اشغالگری اسرائیل تبدیل شده است، افزود: مقامات اسرائیل تهدید کردند که در صورت افشای شرایط درون زندان من و پدرم را هدف قرار خواهند داد. اما علی‌رغم هر چیزی ما نیرومندتر از اشغال و اشغالگری هستیم. تا زمان به دست آوردن آزادی به مبارزه ادامه خواهیم داد.

گفتنی است، پدر عهد التمیمی همچنان در بازداشت نظامیان اسرائیل قرار دارد.

عهد التمیمی از سال ۲۰۱۲ زمانی که تنها ۱۱ سال داشت پس از مقابله با نظامیان اسرائیل که برادرش را بازداشت کرده بودند در صدر اخبار جهان قرار گرفت.

این دختر جوان به نماد مبارزه فلسطینی‌ها با اشغالگری اسرائیل و دختر شجاع فلسطینی تبدیل شده است. او تاکنون بار‌ها توسط نظامیان اسرائیل بازداشت و زندانی شده است.

منبع: فرارو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید