(ویدئو) جدیدترین و گرانترین جنگنده نسل شش آمریکا؛ جایگزین خطرناک اف 22

(ویدئو) جدیدترین و گرانترین جنگنده نسل شش آمریکا؛ جایگزین خطرناک اف 22

برنامه جنگنده نسل بعدی تسلط هوایی یا به اختصار انگاد NGAD ، قرار است حتی جایگزین پیشرفته ترین جنگنده فعلی آمریکا یعنی اف 22 رپتور شده و حتی گران ترین پروژه نظامی تاریخ یعنی تولید جنگنده اف 35 را هم تحت تاثیر خود قرار دهد.

کد خبر : ۱۸۴۷۶۸
بازدید : ۶۴۶

فرادید| جنگنده ای را تصور کنید که تمام محدودیت ها را زیر پا می گذارد، هواپیمایی که استانداردهای جدیدی را برای هر آنچه که انسان قادر به خلق آن ست، تعریف می کند. آنچنان پیشرفته که مرز بین انسان و ماشین را محو می کند بگونه ای که حتی نویسندگان داستان های علمی تخیلی هم درکی از ان ندارند. هواپیمایی که علیرغم اندازه کوچکش، می تواند از هر هواپیمای دیگری در آسمان پیشی بگیرد و به راحتی آنها را شکست دهد. 

اگرچه ممکن است همه این ها تنها یک رویای بچه گانه به نظر آید اما نیروی هوایی آمریکا معتقد است زمان به حقیقت پیوستن این رویا بسیار نزدیک تر از آن ست که ما فکر می‌کنیم. در واقع آنقدر نزدیک که حتی یک نمونه اولیه آن نیز قبلاً به پرواز در آمده است.

برنامه جنگنده نسل بعدی تسلط هوایی یا به اختصار انگاد NGAD ، قرار است حتی جایگزین پیشرفته ترین جنگنده فعلی آمریکا یعنی اف 22 رپتور شده و حتی گران ترین پروژه نظامی تاریخ یعنی تولید جنگنده اف 35 را هم تحت تاثیر خود قرار دهد. 

از این برنامه که در حال حاضر در مراحل اولیه خود قرار داد، به عنوان یکی از سری ترین پروژه های نظامی جهان یاد می شود. با این حال نوآوری های انقلابی که در تمامی جنبه های آن بکار گرفته شده، سبب شده ذهن بسیاری از تحلیلگران در محافل نظامی دنیا را به خود مشغول کند.

Admiral در این ویدئو به بررسی برنامه نیروی هوایی آمریکا برای ساخت پیشرفته ترین و گرانترین جنگنده نسل ششم دنیا، ابعاد و ویژگی های منحصر به فرد، هزینه ها و جدول زمانی ارائه آن می پردازد.

 

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید