(ویدئو) قهرمان محلی در فلوریدا با دست خالی یک تمساح ۲.۵ متری را مهار کرد

(ویدئو) قهرمان محلی در فلوریدا با دست خالی یک تمساح ۲.۵ متری را مهار کرد

س از اتمام این ماجرا، دراگیچ همچون یک قهرمان واقعی، تمساح ۲.۵ متری را در آغوش گرفت و به سمت زیستگاه طبیعی آن حرکت کرد.

کد خبر : ۱۸۶۰۹۹
بازدید : ۴۵

در یک اتفاق هیجان‌انگیز در جکسونویل فلوریدا، مایک دراگیچ (Mike Dragich)، یک مبارز MMA و محافظ حیات وحش با دست خالی، یک تمساح ۲.۵ متری را که در خیابان‌های شهر رژه می‌رفت، گرفت.

لحظه گرفتن یک تمساح 2.5 متری توسط مردی با دست های خالی

شاهدان عینی ضمن فیلم‌برداری از این صحنه جذاب، نظاره‌گر مبارزه دیدنی این قهرمان محلی با خزنده عظیم‌الجثه بودند. دراگیچ، پس از دریافت گزارش حضور یک تمساح مزاحم در منطقه، بلافاصله دست به کار شد.

لحظه گرفتن یک تمساح 2.5 متری توسط مردی با دست های خالی

این مبارز ۳۴ ساله که سابقه خدمت در ارتش را دارد، با وجود اینکه هیچ تجهیزاتی در اختیار نداشت، با شجاعت تمام به سراغ تمساح خشمگین رفت و پس از یک نبرد تن به تن، آن را مهار کرد. ویدیوی ضبط شده حاکی از آن است که دراگیچ با تعقیب تمساح در خیابان، از پشت سر بر روی آن پرید و با انداختن وزن بدنش بر روی سر تمساح، آن را به زمین چسباند و با نوار چسب مخصوص دهانش را بست.

مشاهده این صحنه هیجان‌انگیز، جمعیت کثیری از تماشاچیان را به خیابان‌ها کشاند. پس از اتمام این ماجرا، دراگیچ همچون یک قهرمان واقعی، تمساح ۲.۵ متری را در آغوش گرفت و به سمت زیستگاه طبیعی آن حرکت کرد.

لحظه گرفتن یک تمساح 2.5 متری توسط مردی با دست های خالی

این اتفاق که در آغاز فصل جفت‌گیری تمساح ها روی داد، توجهات زیادی را نه تنها در فلوریدا بلکه در سراسر آمریکا، جلب کرد. چنین حوادثی در ماه آوریل امری رایج در مناطقی است که جمعیت تمساح ها در آنجا زیاد است. دراگیچ که چهره مشهوری در زمینه انتقال تمساح‌ها به شمار می‌رود، ده‌ها هزار دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد و از شهرت خود برای جلب حمایت از یک سازمان غیرانتفاعی به نام Savior Outdoors بهره می‌برد.

این سازمان که خود دراگیچ آن را تاسیس کرده، در تلاش است تا با برگزاری اردوهای ویژه در طبیعت، از خودکشی سربازان بازنشسته جلوگیری کند. اقدام شجاعانه او با دست خالی در مقابل حیوانات مهاجم و حمایت از سربازان سابق ارتش، همگی در راستای کمک به جامعه محلی و حفاظت از محیط زیست است.

منبع:روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید