ادعای پسران «بریتنی اسپیرز»: او معتاد است!

ادعای پسران «بریتنی اسپیرز»: او معتاد است!

شان پرستون و برادر کوچکترش، جیدن ۱۶ ساله، می گویند که از گذراندن وقت در خانه مادرشان خودداری می کنند، چراکه در خانه مواد مخدر دیده اند.

کد خبر : ۱۳۷۰۹۳
بازدید : ۳۵۲

اخیرا خانواده بریتنی اسپیرز ادعا کردند که این خواننده مصرف مواد مخدر را دوباره شروع کرده است و آنها نگران وضعیت او هستند. همسر سابق بریتنی، کوین فدرلاین، در مصاحبه ای فاش کرد که نگران سلامتی بریتنی است. شان پرستون و برادر کوچکترش، جیدن ۱۶ ساله، می گویند که از گذراندن وقت در خانه مادرشان خودداری می کنند، چراکه در خانه مواد مخدر دیده اند. بریتنی پس از انتشار این ادعاها پسرانش را به داستان‌سازی متهم کرده است.

این ستاره موسیقی پاپ روز یکشنبه پس از اینکه پسر بزرگش، شان پرستون ۱۷ ساله و همسر سابقش از او خواستند قبل از اینکه خیلی دیر شود درخصوص اعتیادش کمک بگیرد، سکوت خود را شکست. عصر یکشنبه، بریتنی ۴۱ ساله در یک پست طولانی در اینستاگرام به خانواده خود پاسخ داد و مدعی شد که این اتهامات بی اساس هستند.

گلایه‌ی بریتنی اسپیرز از حرف های پسرانش درباره اعتیاد او

او نوشت: «اینکه مدعی چیزهایی می شوند که اصلا حقیقت ندارد، ناراحت کننده است.» بریتنی خطاب به شان پرستون نوشت: «یادت هست هر بار که به خانه من می آمدی، به اتاقت می رفتی و در را قفل می کردی؟ من هرگز شما را ندیدم… جیدن پیانو زد و با هم آهنگ ساختیم… اما روزی که به او گفتم می‌خواهم بیشتر شما را ببینم، دیگر شما را ندیدم».

گلایه‌ی بریتنی اسپیرز از حرف های پسرانش درباره اعتیاد او

او اضافه کرد: «این باعث ناراحتی من می شود، زیرا خیلی تلاش کردم تا همه چیز برای شما خوب باشد ولی هرگز به اندازه کافی خوب نبود. اینکه شما بچه ها پشت سر من درباره من چنین حرف هایی می زنید، قلب من را می شکند. همیشه اخبار من را آزار می دهد و غم انگیز است، زیرا همه می نشینند طوری که گویی اشکالی ندارد تا این حد دروغ می گویند. چرا به من می گویند که باید فکری به حال خودم کنم؟ کی اینقدر پست شدند؟ امیدوارم این حرف های کوین باشد و نه پرستون.»

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید