رتبه کنکور این بازیگران ایرانی زیر 100 بود!

رتبه کنکور این بازیگران ایرانی زیر 100 بود!

سلبریتی‌ها هم جزو افرادی هستند که بعضی‌هایشان، نتایج خیره‌کننده و حتی تک رقمی کسب کردند.

کد خبر : ۱۴۰۷۵۹
بازدید : ۶۲۱

 بعضی افراد در کنکور، موفق به کسب رتبه‌های بسیار خوبی می‌شوند تا بتوانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه‌شان به تحصیل ادامه بدهند. سلبریتی‌ها هم جزو افرادی هستند که بعضی‌هایشان، نتایج خیره‌کننده و حتی تک رقمی کسب کردند:

ساعد سهیلی و رتبه ۸

سهیلی دانش آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد است. ساعد سهیلی رتبه ۸ رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است، هرچند که از دانشگاه انصراف داد و به سربازی رفت.

افسانه کمالی انارکی و رتبه ۲ کنکور

این بازیگر کارشناسی‌اش را در رشته زیست‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی گرفت و سال ۹۰ با رتبه ۲ در رشته فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرفته شد و به دلیل علاقه‌ای که به بازیگری داشت، بعد از به اتمام رساندن تحصیلات و دانشگاه به کلاس‌های بازیگری رفت و وارد دنیای هنر شد. جالب است بدانید او در سال ۹۴ از طریق تست برای بازی در فیلم یک روز بخصوص توسط همایون اسعدیان انتخاب شد.

زیبا کرمعلی و رتبه ۸ کنکور

این بازیگر جوان دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک با معدل ۱۸.۹۵ گرفت. کرمعلی در دوران پیش دانشگاهی تغییر رشته داد و به هنرستان رفت. این بازیگر رتبه ۸ کنکور سراسری در رشته هنر را به دست آورد و در رشته سینما دانشگاه هنر تهران پذیرفته شد و با معدل ۱۹.۷۵ دانش آموخته شد.

محمدرضا گلزار ، رتبه ۵ کنکور

یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین بازیگرهای ایرانی که به تازگی هم ماجرای ازدواجش سروصدای زیادی در فضای‌مجازی به راه انداخت، محمدرضا گلزار است.  این هنرمند کشورمان دیپلم اش را در رشته ریاضی فیزیک گرفت اما تغییر رشته داد و برای کنکور در رشته تجربی امتحان داد. او که یک بار در برنامه ماه عسل مهمان احسان علیخانی شد، درباره رتبه کنکورش گفت: «من نفر پنجم کنکور سراسری شدم، سه سال ریاضی خواندم و بعد رفتم رشته تجربی. در کنکور، درس‌های عربی و معارف را ۱۰۰ درصد زدم و برای همین می‌رفتم آموزشگاه‌های کنکور درس می‌دادم.» گلزار رتبه ۵ کنکور در رشته مهندسی مکانیک سیالات بوده است. جالب است بدانید که احسان علیخانی هم که میزبان او در این برنامه بود، جزو رتبه‌های زیر هزار کنکور بوده و سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران پذیرفته شده است.

الناز شاکردوست ، رتبه ۱۱ کنکور

«الناز شاکردوست» یکی دیگر از چهره‌هایی است که در کنکور رتبه عالی آورده است. این بازیگر کشورمان دیپلم‌اش را با معدل ۱۹.۲۳ در رشته ریاضی فیزیک گرفت و با رتبه ۱۱ در کنکور هنر و در رشته تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

شهاب حسینی رتبه ۸۵ کنکور

 این هنرمند کشورمان دیپلم خود را در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال ۷۰ در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه ۸۵ در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد اما باز هم به دانشگاه نرفت. شهاب حسینی درباره کسب این رتبه گفته: «حافظه‌ام خوب بود و خواندن درس‌هایی که نیاز به حفظ کردن داشتند، برایم آسان بود. روزی ۴-۵ ساعت بیشتر درس نمی‌خواندم، البته کاملا مفید بود و می‌دانستم روی چه درس‌هایی باید تاکید بیشتری کنم. بعد از کنکور، مثل همه داوطلبان رفتم و روزنامه خریدم. چون از روز امتحان تا روز اعلام نتیجه‌ها به قبول شدن یا نشدنم فکر نمی‌کردم، خیلی مضطرب نبودم. هیجان و شور و شوق خانواده‌ام بیشتر از خودم بود.»

منبع: خراسان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید