این بازیگر هالیوودی به خاطر وفاداری به همسرش حاضر به بازی در صحنه‌های خاص نیست

این بازیگر هالیوودی به خاطر وفاداری به همسرش حاضر به بازی در صحنه‌های خاص نیست

رووه و نیل در اول دسامبر ۲۰۰۳، سه سال بعد از اولین ملاقاتشان ازدواج کردند. امروز نیل همچنان با پست های اینستاگرامی‌اش محبت و علاقه عمیق خود به همسرش را نشان می‌دهد.

کد خبر : ۱۴۹۸۲۱
بازدید : ۱۱۹۶

در فیلم‌های هالیوودی به‌ویژه فیلم های رمانتیک شایع است که آدم‌هایی که در دنیای واقعی عشقی به هم ندارند جلوی دوربین یکدیگر را می‌بوسند. اما یک بازیگر آمریکایی هست که استثناست: نیل مک دونا (Neal McDonough). او حاضر است حرفه‌اش را به خطر بیندازد اما هیچ زن دیگری به جز همسرش را نبوسد. بیایید ببینیم چرا؟

قبل از اینکه رووِه را پیدا کند

نیل که کوچکترین فرزند خانواده بود همیشه دوست داشت خواهر و برادرهای بزرگترش را بخنداند. خودش می‌گوید: «من دلقک مدرسه و مرکز توجهات بودم.» او با وجود ابتلا به اختلال خوانش پریشی و مشکلاتی که در درس خواندن داشت، در خندان مردم واقعا استعداد داشت.

نیل مدرک لیسانس خود را در رشته هنرهای زیبا در سال ۱۹۸۸ گرفت و برای بازی در رشته بیسبال یک بورسیه تحصیلی بزرگ دریافت کرد اما در عوض تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند.

اولین فیلم او، مرد تاریکی در سال ۱۹۹۰ نمایش داده شد و پس از آن در چند سریال تلویزیونی و فیلم دیگر مانند پیشتازان فضا، سربلند و بین راهی خوش درخشید.

بازیگر هالیوودی که بازی در صحنه های خصوصی را به خاطر همسرش رد می‌کند

او پیش از ملاقات با همسرش به فکر ترک هالیوود بود. می‌خواست به محل تولدش بازگردد، در متل والدینش مشغول به کار شود و بخشی از یک تئاتر محلی باشد. اما یک تماس از سوی استیون اسپیلبرگ همه چیز را تغییر داد. اسپیلبرگ از او خواست تا برای بازی در سریال جوخه برادران تست بازیگری بدهد. از اینجا ورق برگشت.

نیل مک دونا و نیمه دیگرش

در سال ۲۰۰۰ زمانی که نیل در پروژه جوخه برادران مشغول بود او و رووِه (Ruvé)، همسر آینده‌اش، برخوردی تصادفی با یکدیگر داشتند. او می‌گوید از همان اولین باری که رووه را دید عاشقش شد. نیل تعریف می‌کند که وقتی برا اولین بار او را دید ناخودآگاه گفت: «قدت بلنده». در آن زمان نیل با زن دیگری در رابطه بود اما می‌گوید پس از آنکه رووه را دید با دوست دختر آن زمانش تماس گرفت و گفت: «متاسفم اما دیگر نمی‌توانیم ادامه بدهیم. من به تازگی با زنی آشنا شدم که قرار است با او ازدواج کنم.»

رووه و نیل در اول دسامبر ۲۰۰۳، سه سال بعد از اولین ملاقاتشان ازدواج کردند. امروز نیل همچنان با پست های اینستاگرامی‌اش محبت و علاقه عمیق خود به همسرش را نشان می‌دهد. در سیزدهمین سالگرد ازدواجشان نیل پیامی خالصانه را به اشتراک گذاشت و رروه را «بهترین دوست، عشق و شریک زندگی اش» توصیف کرد. او برای «بهترین اتفاقی که می‌تواند در زندگی برای یک مرد بیفتند» قدردانی خود را ابراز کرد.

بازیگر هالیوودی که بازی در صحنه های خصوصی را به خاطر همسرش رد می‌کند

این زوج حالا به بیستمین سال زندگی مشترک خود رسیده‌اند و هنوز با خوشحالی در کنار دو پسر و سه دختر خود در لس آنجلس زندگی می‌کنند.

نیل تصمیم گرفته فقط همسرش را ببوسد

نیل در طول ۳۰ سال فعالیت حرفه ای خود هرگز در هیچ صحنه خصوصی و جنسی ظاهر نشده است. او بعد از این همه سال همچنان عاشقانه همسرش را دوست دارد و او را به همه زن‌ها ترجیح می‌دهد. نیل یک بار در مصاحبه‌ای گفت: «من هیچ زن دیگری را نخواهم بوسید.»

بعضی افراد خاص در هالیوود باورهای او را درک کرده و به آنها احترام می‌گذارند. به عنوان نمونه زمانی او یک نقش را در یک سریال گرفت که صحنه های زیادی داشت که نمی‌توانست با آنها موافقت کند. نیل به یاد می‌آورد: «وقتی مارک چری با من قرارداد امضا کرد به او گفتم «احتمالا این را بدانی، اما من حاضر نیستم کسی را ببوسم.» تهیه کننده گفت اما این سریالِ کدبانوهای وامانده است به او گفتم «می‌دانم». چند ثانیه مکث کرد و پاسخ داد «باشه، پس باید بهتر بنویسمش.»»

بازیگر هالیوودی که بازی در صحنه های خصوصی را به خاطر همسرش رد می‌کند

مک دونا می‌گوید اجتناب از صحنه های عاشقانه برایش عواقبی هم به همراه داشته است. در سال ۲۰۱۰، او نقشی در یک سریال شبکه ABC را رد کرد زیرا شامل صحنه های خصوصی با یک بازیگر زن می‌شد و او همچنان می‌خواست به همسرش وفادار بماند. طبق گزارشات، این انتخاب ظاهرا برای او حدود یک میلیون دلار هزینه داشته است.

این چرخش وقایع برای او غافلگیرکننده بود و در یافتن فرصت های جدید نیل را دچار چالش کرد زیرا همچنان بر باور خود استوار بود. با وجود روبه‌رویی با چالش‌ها، حرفه نیل از آن زمان چشمگیر بوده است. مردم او را می‌شناسند حتی اگر همه نتوانند نامش را به خاطر بیاورند.

منبع: روزیاتو

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید