(ویدیو + فیلم) نگرانی طرفداران بدنساز اینفلوئنسر ملقب به «پادشاه کبد» از وضعیت سلامت او

(ویدیو + فیلم) نگرانی طرفداران بدنساز اینفلوئنسر ملقب به «پادشاه کبد» از وضعیت سلامت او

او در ویدئوی خود نشان داد که در نهایت راهی برای انجام یک تمرین پایین تنه به کمک یک زن که در ویدئو نشان‌داده نشد، کشف کرده است.

کد خبر : ۱۶۰۱۸۸
بازدید : ۶۳۵

ویدئویی از برایان جانسون، اینفلوئنسر تیک تاکی معروف به «پادشاه کبد»، که دوباره وایرال شده، نگرانی طرفدارانش را به دنبال داشته است. این مرد ۴۶ ساله در این ویدئو مدعی می‌شود که بنا به دستور پزشکان باید ورزش کردن را متوقف کرده و در رختخواب استراحت کند.

این بدنساز ۴۶ ساله که پیش‌تر به‌خاطر استفاده از داروهای استروئیدی برخلاف ادعاهای اولیه‌اش خبرساز شده بود، در ویدئوی اخیر خود تایید کرد که در حال پیروی از دستورات پزشکان مبنی بر استراحت در تخت‌خواب و ورزش نکردن است.

اما او که طرفدار دوآتشه تناسب اندام است و به خاطر رژیم غذایی عجیب خود، شامل کبد خام و سایر اندام های حیوانی، لقب «پادشاه کبد» را به خود اختصاص داده، اجازه نداد که این موضوع او را از ورزش کردن بازدارد.

به گفته جانسون، هر مشکلی که پیش می‌آید، همیشه ۱۲۶ راه برای حل آن، کشف، پیشرفت و تکامل وجود دارد و او در ویدئوی خود نشان داد که در نهایت راهی برای انجام یک تمرین پایین تنه به کمک یک زن که در ویدئو نشان‌داده نشد، کشف کرده است.

ویدئوی نگران کننده از بدنساز معروف به «پادشاه کبد» + ویدئو

جانسون به یک کلمه اشاره کرد که به او در عبور از این دوران دشوار کمک می‌کند و آن کلمه «بیشتر» است. مشخص نیست که جانسون در این ویدئو در حال استفاده از چه دستگاهی برای تمرین بود اما واضح بود که هرچه بیشتر ورزش می‌کرد درد بیشتری متحمل می‌شد.

ویدئوی نگران کننده از بدنساز معروف به «پادشاه کبد» + ویدئو

جانسون درنهایت در این ویدئو پس از تمریناتش فاش کرد که بانداژهای روی شکمش نتیجه ایمپلنت شکم بوده است. او گفت: «یک بار در سال باید این را به قسمت‌های مختلف وصل کنید. برای این است که من ۱۲ تا از این پدها دارم… من ۱۲ تا پَک دارم.»

این ویدئو که مربوط به گذشته است، یک سال پس از اعتراف «پادشاه کبد» به مصرف استروئیدها برای دستیابی به اندامی عضلانی مورد توجه قرار گرفته است.

ویدئوی نگران کننده از بدنساز معروف به «پادشاه کبد» + ویدئو

کاربران شبکه های اجتماعی به سرعت به ویدئوی او در تیک تاک و توییتر واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران معتقد بود که «جانسون مدت زیادی دوام نخواهد آورد.». کاربری نوشت: «به نظر می‌رسد استروئیدها در نهایت برایتان مضر هستند.»

کاربر دیگری نوشت: «خیلی بد به نظر می‌رسد، متوجه نبود که دارد می‌میرد.»

یک نفر دیگر هم گفت: «راستش احساس بدی پیدا کردم. انگار کسی که درمجموع آدم بدی نیست کاملا خودش را گم کرده است.»

و کاربر دیگری نظرش این‌طور بود: «اینجا چندان خوب به نظر نمی‌رسد.»

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید