(تصاویر) سرنوشت تلخ و باورنکردنی بازیگر نقش کودکی لیلی در سریال در چشم باد!

(تصاویر) سرنوشت تلخ و باورنکردنی بازیگر نقش کودکی لیلی در سریال در چشم باد!

در ادامه این مطلب با بیوگرافی بیتا توکلی، بازیگر نقش کودکی لیلی در سریال در چشم باد با ما همراه باشید.

کد خبر : ۱۸۲۹۹۲
بازدید : ۲۸۸۷

بیوگرافی بیتا توکلی: بیتا توکلی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۷۳ – درگذشتهٔ ٢٢ شهریور ۱۳۸۴) بازیگر نوجوانی است که  بود. بیتا توکلی کلاس پنجم دبستان بود و در فیلمهایی چون چتری برای دو نفر و سام و نرگس به ایفای نقش پرداخت. وی در مجموعه در چشم باد در نقش لیلی و در من و پوتی نقش «لیموآ» را بازی کرد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی بیتا توکلی با ما همراه باشید.

بیوگرافی بیتا توکلی

بیتا توکلی در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ در سانحهٔ تصادف اتومبیل در جاده مشهد-دامغان به شدت مجروح شد و درگذشت. این بازیگر نوجوان که به همراه پدر و مادر خود برای ادای نذری پس از به هوش آمدن مادرش از کما، راهی مشهد مقدس شده بودند، به هنگام بازگشت در جاده تصادف کرده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند. بیتا توکلی کلاس پنجم دبستان بوده و تاکنون در فیلمهایی چون “چتری برای دو نفر” و “سام و نرگس” به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی-بیتا-توکلی-2

ارسلان قاسمی هم بازی «بیتا» در سریال در چشم باد می گوید:  فوت بیتا او تاثیر خیلی بدی بالای من گذاشت و بسیار ناراحتم کرد. وقتی این خبر را شنیدم، نمی‌توانستم باور کنم. به عنوان یک بچه هیچ درکی از مرگ نداشتم و برایم غیرقابل باور بود که چه اتفاقی افتاده است.

بیوگرافی-بیتا-توکلی-4

نقش لیلی در سریال در چشم باد

یکی از شخصیت هاس اصلی این سریال «لیلی» است، همان کودک شیرین زبانی که مانند سایه «بیژن» را دنبال می‌کند و انیس و مونس اوست.در این سریال او دختری است که از مادر و پدری تاجیک در شمال ایران متولد شده و به دلیل دوستی خانوادگی و همسن بودن با بیژن در کنار او بزرگ می‌شود. آن طور که مشخص است آنها در آینده و بزرگسالی تبدیل به عاشق و معشوق می شوند.

بیوگرافی-بیتا-توکلی-5

Screenshot_2024-02-05-07-54-22-324_com.android.chrome-1536x691

بیوگرافی-بیتا-توکلی-3

منبع: چشمک

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید