سرمربی پرسپولیس عاشق این سه غذای ایرانی شد

سرمربی پرسپولیس عاشق این سه غذای ایرانی شد

اوسمار ویرا سرمربی تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی اعلام کرد رقیب سرخ‌پوشان در مسیر قهرمانی ۹ تیمی هستند که تا پایان فصل با آنها بازی دارند.

کد خبر : ۱۸۳۵۷۰
بازدید : ۲۷۸۸

اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در گفت‌وگوی نوروزی با رسانه پرسپولیس تی وی شرکت کرد که مشروح این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

برای هر مربی باعث افتخار است که مربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس باشد و برای من هم افتخار بزرگی شد که سرمربی پرسپولیس شدم و زمانیکه دستیار بودم و هیات مدیره به من اعلام کرد که سرمربی شوم خیلی باعث افتخارم شد البته مسئولیتم خیلی بیشتر شد و امیدوارم که بتوانیم در نیم‌فصل در چند بازی که باقی مانده بازی‌های خوبی انجام بدهیم و به صدر جدول برسیم.

انتقاد هواداران و کامنت منفی هواداران پرسپولیس؟ انتقاد و ناراحتی هواداران در آن زمان بجا بود به این دلیل که هواداران بعد از رفتن مربی بزرگی مثل یحیی گل‌محمدی انتظار داشتند مربی بزرگ دیگری مثل برانکو بیاید تا اینکه یک مربی که داخل تیم به عنوان دستیار بود انتخاب شود. این موضوع احساس هواداران است و از آنجا که در تیم کورینتیانس کار کردم که یکی از پرانرژی‌ترین طرفدارهای فوتبال را دارد و طرفدارهایی که هم طرفدارت هستن و هم از تو انتظار خیلی زیادی دارند پس درک می‌کنم بعضی مواقع که تماشاگران شاید آن چیزی که مدنظرشان هست پیش نمی‌آید یک مقدار احساسی برخورد می‌کنند و شاید آن احساس بر آنها غلبه کند و یک حرف‌هایی بزنند اما من در فوتبال سعی کردم همیشه بر احساساتم غلبه کنم و کارم را بصورت حرفه‌ای دنبال کنم.

شناخت روی فوتبالیست‌های ایرانی قبل از حضور در فوتبال ایران؟ با فوتبال ایران در جام جهانی آشنا شدم و بازیکنانی مثل علی دایی کریم باقری حتی سید جلال را دورادور می‌شناختم.

علاقه به چند بازیکن برزیلی؟ بازیکنان زیادی بودند که باعث شدند عاشق فوتبال شوم از بازیکنان قدیمی روماریو، رونالدو، ریوالدو بود و از بازیکنان جدید وینیسیوس، رودریگو و نیمار هستند. برزیل در فوتبال کارخانه استعداد است و سعی می‌کنیم بازیکنان جدیدی مثل روماریو و رونالدو که ستاره‌های قدیم فوتبال برزیل بودند را به دنیای فوتبال معرفی کنیم اما همه برزیل را به اسم شاه‌پله می‌شناسند.

شانس قهرمانی؟همیشه تمرکزمان روی کار خودمان است و چند بازی تا فینال جام حذفی داریم و به بازیکنان هم گفتیم آن امتیازی که می‌توانیم بدست بگیریم و کاری به بقیه تیم‌ها نداشته باشیم.

شناخت فرهنگ ایران؟ سعی کردم هرجا که زندگی کردم خودم را با فرهنگ آنجا وقف دهم و در ایران تعارف کردن را هنگام خرید یاد گرفتم. راجع به سفره هفت‌سین یک چیزهایی را تقریبا می‌دانم که هرکدام راجع به چه چیزی هست و همینطور غذایی را که عید می‌خورند. باعث افتخارم است که با فرهنگ ایران از نزدیک و بهتر آشنا می‌شوم.

علاقه به غذاهای ایرانی؟ کشک بادمجان، ششلیک و کباب را دوست دارم.

عیدی گرفتن؟ عیدی نگرفتم و منتظرم بگیرم.

موسیقی ایرانی؟خیلی دوست دارم به کنسرت بروم تا بیشتر با موزیک ایرانی آشنا شوم.

هدف از حضور در باشگاه پرسپولیس؟ از طرفدارها می‌خواهم همانطور که تا الان حمایت کردند ما را حمایت کنند چون ما فقط به کمک آنها پیشرفت می‌کنیم و انرژی بگیریم. به عنوان یک سرمربی می‌خواهم به هواداران قول بدهم اینکه شاید آن نتیجه داخل زمین آنطور که بخواهند نشود اما خودم و بازیکنان این قول می‌دهیم که تا آخرین نفسمان تمام تلاشمان را در زمین می‌کنیم که آن نتیجه که هواداران می‌خواهند را به دست بیاوریم و هدف خودم و بازیکنان این است که بتوانیم آخر آن قهرمانی که هواداران می‌خواهند را تقدیمشان کنیم.

رقیب پرسپولیس برای قهرمانی؟رقیب ما فقط آن ۹ تیمی هستند که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم.

منبع: خبر آنلاین

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید