(تصاویر) تیپ و ژست سینا رازقی، سعید نوروز رنگی بیرون سریال

(تصاویر) تیپ و ژست سینا رازقی، سعید نوروز رنگی بیرون سریال

سینا رازقی، متولد دهه ۷۰ در مشهد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در مشهد است که سالهاست در عرصه تئاتر در مشهد فعال داشته و با بازی در سریال نوروز رنگی به شهرت رسید.

کد خبر : ۱۸۵۸۸۷
بازدید : ۲۷۴۰۰

بیوگرافی سینا رازقی: بیشتر ما این بازیگر را با نقش سعید در سریال نوروز رنگی می شناسیم. سینا رازقی، متولد دهه ۷۰ در مشهد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در مشهد است که سالهاست در عرصه تئاتر در مشهد فعال داشته و با بازی در سریال نوروز رنگی به شهرت رسید.

بیوگرافی سینا رازقی

او بازیگری را از دوران دانش آموزی و سپس بطور حرفه ای از نوجوانی در تئاتر آغاز کرده و کار تئاتر را از دوران نوجوانی در مشهد آغاز کرده و تاکنون در نمایش هایی چون: نجواهای عاشقانه به کارگردانی امیر بشیری و نمایش هوراشیو به کارگردانی جواد مولانیا ،نمایش «دیواکولا» به کارگردانی محمد جهانپا از و … ایفای نقش کرده است.

41

سینا رازقی که با بازی در سریال نوروز رنگی در نقش سعید به شهرت رسید، متولد دهه 70 در مشهد است. او سالهاست در عرصه تئاتر شهر مشهد فعال است و کار تئاتر را از دوران نوجوانی در مشهد آغاز کرده و توانسته است جایزه دوم بازیگری را در سی و دومین جشنواره تئاتر دانش آموزان سراسر کشور با نمایش «کنترل z» از مشهد، از آن خود کند. این بازیگر در فیلم بلند ویدیویی «شرخر» به کارگردانی علی خزاعی فر نیز ایفای نقش نموده است.

سریال نوروز رنگی

نوروز رنگی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا مسعودی است. این مجموعه در ژانر طنز محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج است که در نوروز ۱۴۰۰ پخش شد.

این مجموعه تلویزیونی داستان یک خانوادهٔ قشر متوسط نشین مشهدی در نوروز سال ۱۳۶۷ را روایت می‌کند. پدر خانواده که صاحب ۵ پسر و دو دختر است از یک نفر طلب دارد و کسی که می‌خواهد به او پول بدهد، به جای آن یک تلویزیون رنگی می‌دهد تا وقتی که پول جور شود و اگر نشد تلویزیون را بفروشند. بعد از مدتی پدر همراه با بقیه خانواده به مسافرت می‌روند و به جواد اخطار می‌دهد که حق ندارد به تلویزیون دست بزند.

همزمان با آمدن دایی وی‌جی و دوستان او، آنها با دیدن یکی از فیلم‌های بروس‌لی جو گیر می‌شوند و تلویزیون را اتفاقی می‌شکانند. حالا آنها در آستانه تعطیلات عید باید چند زوار پیدا کنند تا خانه‌های خودشان را برای مدتی اجاره دهند تا بتوانند پول تعمیر تلویزیون را تأمین کنند.

42

بازیگران این مجموعه رابعه اسکویی، جواد خواجوی، هادی عامل هاشمی، یوسف تیموری، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، ماهان عبدی، شاهو رستمی، سیمین بهفر، الهه جعفری و حدیثه زارعی، محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجری، محمد ریحانی (پویا ریحانی) و محمدعلی کشمندی و سیما خالقی هستند.

عکس های جدید سینا رازقی

43

44

منبع: گفتنی

۴۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید