یارانه جدید چقدر است و کی و برای چه افرادی واریز می شود؟

یارانه جدید چقدر است و کی و برای چه افرادی واریز می شود؟

مرحله اول یارانه کالابرگ الکترونیکی فجرانه 220 هزار تومانی 17 بهمن واریز شد و استفاده از آن تا 17 اردیبهشت 1403 مهلت دارد. مرحله دوم نیز طبق گفته معاون وزیر رفاه 17 اسفند ماه شارژ می شود و یارانه بگیران حاضر در دهک یک تا هفت می توانند تا 17 فروردین ماه اعتبارشان را خرج کنند.

کد خبر : ۱۷۸۴۶۶
بازدید : ۹۵۹

فرادید| یارانه جدید که تحت عنوان کالابرگ الکترونیکی در قالب فجرانه از 17 بهمن 1402 آغاز شده، قرار است در ماه های آتی نیز ادامه پیدا کند. طرحی که در آن برای هر نفر 220 هزار تومان اعتبار در کد ملی سرپرست خانوار شارژ می شود.

به گزارش فرادید، در حال حاضر یارانه بگیران با این اعتبار قادر هستند که 11 کالای اساسی از جمله گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات را خریداری کنند.

اگر سرپرست خانوار هستید و تاکنون از این اعتبار استفاده نکرده اید و فکر می کنید که این یارانه شامل شما نیز می شود، می توانید برنامه «شما» را نصب کنید و از اعتبار خود با خبر شوید.

یارانه کالابرگ الکترونیکی فجرانه شامل چه کسانی می شود؟

براساس اعلام وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال حاضر افراد حاضر در دهک یک تا هفتم مشمول یارانه کالابرگ الکترونیکی فجرانه هستند و تا 17 اردیبهشت ماه سال آینده مهلت دارند تا با اعتبار 220 هزار تومانی خود خرید انجام دهند.

اگر هنوز نمی دانید که در کدام دهک قرار دارید، می توانید به سایت حمایت مراجعه کنید و از قرارگیری خانوارتان در دهک های درآمدی با خبر شوید.

یارانه جدید کی واریز می شود؟

مرحله اول یارانه کالابرگ الکترونیکی فجرانه 220 هزار تومانی 17 بهمن واریز شد و استفاده از آن تا 17 اردیبهشت 1403 مهلت دارد. مرحله دوم نیز طبق گفته معاون وزیر رفاه 17 اسفند ماه شارژ می شود و یارانه بگیران حاضر در دهک یک تا هفت می توانند تا 17 فروردین ماه اعتبارشان را خرج کنند.

 

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید