(عکس) ۳ ماه زندگی با خوردن آب باران و ماهی خام

(عکس) ۳ ماه زندگی با خوردن آب باران و ماهی خام

این مرد ۵۴ ساله استرالیایی و سگش طی ۳ ماه گذشته تنها با خوردن آب باران و ماهی خام صید شده از دریا توانسته اند زنده بمانند.

کد خبر : ۱۴۲۶۰۷
بازدید : ۲۳۱

یک ملوان ۵۴ ساله استرالیایی و سگش پس از ۳ ماه سرگردانی روی قایق در اقیانوس آرام، نجات یافتند.

به نقل از الجزیره، "تیموتی لیندسی شادوک" ۵۴ ساله ساکن سیدنی و سگ او " بِلا" در ۱۹۰۰ کیلومتری خشکی توسط خدمه یک کشتی مکزیکی صید ماهی تن نجات یافتند.

مالک کشتی ماهیگیری گفت: یک ملوان استرالیایی که به مدت ۳ ماه با سگش در دریا سرگردان بود، در آب‌های بین المللی نجات یافت.

28

بر اساس بیانیه شرکت صید ماهی تن که کشتی این شرکت این ملوان ۵۴ ساله استرالیایی را نجات داده، شادوک و سگش هنگام نجات یافتن در وضعیت "مخاطره آمیزی" قرار داشتند و فاقد آذوقه و سرپناه بودند و خدمه کشتی به آن‌ها مراقبت‌های پزشکی، غذا و آب رسانی کردند.

این ملوان هم اکنون سوار بر کشتی ماهیگیری مکزیکی شده و قرار است سه شنبه (امروز) به بندر مانزانیلو در ساحل اقیانوس آرام مکزیک برسد.

شادوک درباره نجات معجزه آسای خود به تلویزیون "ناین نیوز" استرالیا گفت که او و سگش پس از اینکه توفان به کشتی او آسیب رساند و وسایل الکترونیکی آن را از بین برد، طی ۳ ماه گذشته تنها با خوردن ماهی خام و آب باران زنده ماندند.

او که بسیار وزن از دست داده و لاغر شده افزود: "من در دریا تجربه بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و فقط به استراحت و غذای خوب نیاز دارم، زیرا مدت طولانی در دریا تنها بودم. "

شادوک افزود: " به جز این مساله وضعیت سلامتی من بسیار خوب است و مشکل خاصی ندارم.

29

روزنامه دیلی تلگراف سیدنی گزارش داده که این مرد ساکن سیدنی و سگش در ماه آوریل از شهر لاپاز مکزیک به سمت پلی‌نزی فرانسه حرکت کرده بودند که قایق آن‌ها در اثر توفان صدمه دیده و در اقیانوس آرام سرگردان شده اند.

منبع: عصر ایران

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید