تصویری ترسناک از بلایی که مصرف مواد مخدر در عرض ۷ ماه بر سر این جوان بدنساز آورد

تصویری ترسناک از بلایی که مصرف مواد مخدر در عرض ۷ ماه بر سر این جوان بدنساز آورد

کودی گیبسون تنها در هفت ماه از یک بدنساز فعال و متعهد به یک معتاد ویران شده از نظر روحی و جسمی تبدیل شد. او مقدار نگران کننده ای از وزن خود را از دست داد، به شدت به پوستش آسیب رساند و در کنار وخامت اوضاع روانی اش، بی خانمان نیز شد.

کد خبر : ۱۶۳۸۲۹
بازدید : ۱۳۰

یک ورزشکار رشته بدنسازی که به مواد مخدر صنعتی اعتیاد پیدا کرده بود، بعد از هفت ماه اعتیاد غیرقابل شناسایی شده و با مشکلات سلامتی بسیاری دست و پنجه نرم می کند، در حالی که وحشت ناشی از مصرف این ماده مخدر خطرناک زندگی او و خانواده اش را تقریباً نابود کرده بود.

عکس های ویرانگر قبل و بعد از اعتیاد این جوان توسط مادر دل شکسته اش که او را “چهره هروئین و متامفتامین” لقب داده بود، در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.

meth-hell-son-left-unrecognisable-862425158_4_11zon

کودی گیبسون تنها در هفت ماه از یک بدنساز فعال و متعهد به یک معتاد ویران شده از نظر روحی و جسمی تبدیل شد. او مقدار نگران کننده ای از وزن خود را از دست داد، به شدت به پوستش آسیب رساند و در کنار وخامت اوضاع روانی اش، بی خانمان نیز شد.

جنیفر سالفن – تریسی – مادر کودی – این تصاویر را در سال ۲۰۱۹ به عنوان زنگ بیدارباشی در مورد معضلات گسترده سوء مصرف مواد مخدر که در دهه گذشته در ایالات متحده در حال گسترش بوده است، به اشتراک گذاشت.

تفاوت بین عکس ها کاملاً واضح است و هشداری را به مردم در مورد اثرات ویرانگر اعتیاد ارائه می دهد. تصویر اول کودی ۲۶ ساله سالم و خوشحال را نشان می دهد اما در تصویر دوم، همان مرد کاملاً غیرقابل تشخیص است در حالی که بسیار لاغر و بدنش پوشیده از زخم به نظر می رسد.

meth-hell-son-left-unrecognisable-862425224_3_11zon

جنیفر در یک پست فیسبوکی در مورد مبارزه پسرش با اعتیاد گفت: « این عکس ها با هفت ماه فاصله از هم گرفته شده اند. این سرعتی است که فرد تحت تاثیر قرار می گیرد». متامفتامین به خاطر توانایی اش در دادن حس انرژی کاذب به افراد با القاب “اسپید” یا “کرنک” شناخته می شود.

این ماده مخدر می تواند باعث کاهش سریع وزن فرد شده و مشکلات دندانی، زخم های پوستی و سایر مشکلات بدنی را برای فرد مصرف کننده در پی دارد. همچنین این ماده مخدر خطرناک، به شدت به مغز آسیب می رساند و باعث از دست دادن حافظه، پارانویا و حتی روان پریشی می شود.

جنیفر در این باره گفته است که چند هفته ای است که از کودی خبری نشنیده است چون او هنوز در لس آنجلس بی خانمان است.

این مادر اعتراف کرده که به دلیل نگرانی از اتفاقاتی که ممکن است رخ بدهد و بی خبری از پسرش نمی تواند بخوابد. او در این باره گفته است: «من در این مسیر یاد گرفته ام که بسیاری از مردم و خانواده ها با این درد مشترک دست و پنجه نرم می کنند اما در مورد آن صحبت نمی کنند».

c101df58-7614-45a2-adac-8343a1912870-587x1024_2_11zon

بر اساس گزارش مرکز ملی آمار سلامت (NCHS)، بیش از ۱۰۶,۰۰۰ نفر در آمریکا در سال ۲۰۲۱ بر اثر اوردوز مواد مخدر جان خود را از دست دادند.

مادر کودی در ادامه نوشته است: «این یک معضل واقعی در دنیای امروز ماست که ما باید دور هم جمع شویم و به جای اینکه دولت نگران باشد و تمام پول خود را صرف متهم کردن یکدیگر کنند، روی رفع آن تمرکز کنیم». البته بعدها جنیفر اعلام کرد که کودی زنده و سالم پیدا شده است و بازپروری خود را در یک مرکز ترک اعتیاد آغاز کرده است.

یک سال پس از اینکه کودی راه بازپروری خود را آغاز کرد، مادرش با خوشحالی پیشرفت او را اعلام کرد و گفت: « راه برای او یا همه ما آسان نبوده است اما هرگز نمی توانم بیشتر از این به خاطر زنده و هوشیار بودن پسرم شکرگزار باشم».

meth-hell-son-left-unrecognisable-862428431-1_1_11zon

او افزود که کودی تمام وقت کار می کند و بار دیگر نیز خانواده و دخترانش بازگشته است. جنیفر در ادامه افزوده است: «من پسرم را پس گرفته ام، بچه هایم برادرشان را پس گرفته اند و نوه هایم پدرشان را دارند! اکنون می خواهم بگویم که کودی به جای “چهره هروئین و متامفتامین”، “چهره بهبودی” است».

کودی نیز در این باره صحبت کرده و تایید کرد که هنوز پاک است.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید