عروسی سلبریتی بدون داماد

عروسی سلبریتی بدون داماد

این چهره معروف فضای مجازی همه چیز عروسی خود از لباس عروسی تا انگشتر ازدواج را خودش خرید.

کد خبر : ۱۶۶۳۴۵
بازدید : ۳۷۲

اقدام یک زن معروف در فضای مجازی ترکیه در ازدواج بدون حضور داماد همه را متعجب کرد.

 کبری آیکوت 28 ساله بدون اینکه داماد در کار باشد، به تنهایی مراسم عروسی گرفت. این چهره معروف فضای مجازی همه چیز عروسی خود از لباس عروسی تا انگشتر ازدواج را خودش خرید.

او که در فضای مجازی با 150 هزار فالوور با نام کوبراسال شناخته می شود در بیان علت این کار خود نوشت من به این علت برای مراسم عروسی داماد نیاوردم این بود که هیچ کسی را لایق خودم نمی دانستم از این رو تصمیم گرفتم با خودم ازدواج کنم.

او در گفتگو با یکی از شبکه های ترکیه گفت هیچ دامادی وجود نداشت حتی کسی برای خواستگاری از من نامزد نشد. من پشت ماشین عروس نوشتم دخترها ناراحت نشوید. دامادی در کار نیست.

خانواده ام حاضر نبودند از من جدا شوند بنابراین آنها هم با این کار من موافقت کردند. کبری در پاسخ به این سوال که داماد کجاست گفت این عروسی را برای این ترتیب دادم که با دوستانم خوش بگذرانیم.

آنها هر وقت عروسی داشتند من به عروسی آنها می رفتم و برای آنها هدیه و طلا می بردم. پس گفتم چرا من عروسی نگیرم تا آنها بیایند و برایم هدیه بیاورند.

البته این کار او علاوه بر موافقان مخالفان و انتقادات زیادی هم در فضای مجازی داشت و عده ای این کار را مسخره بازی و کاری بیهوده توصیف کردند.

111111

منبع: عصر ترکیه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید