خشم بایدن از حجم کم چیپس در بسته‌ها؛ شرکت ها دست از فریب مردم بردارند

خشم بایدن از حجم کم چیپس در بسته‌ها؛ شرکت ها دست از فریب مردم بردارند

بایدن خشمگین بود که شرکت‌ها با کاهش مقدار محصول در بسته فکر می‌کنند که هیچ کس متوجه این موضوع نمی‌شود. به گزارش پراودا به نقل از شبکه آر ای ان، وی از آن‌ها خواست تا از فریب مردم دست بردارند و به اصطلاح انقباض تورمی (یعنی تولیدکننده با حفظ قیمت فروش، مقدار، حجم یا وزن کالا را در بسته بندی کاهش می‌دهد) را متوقف کنند. این در حالی است که بسیاری از شرکت‌ها این ادعای بایدن را رد کرده و گفته اند تغییر در وزن خوراکی‌ها رخ نداده است. پیش از این، پزشک سابق باراک اوباما و دونالد ترامپ خواستار آزمایش توانایی‌های شناختی بایدن شده بود. دیروز «مارتین ماکاری» استاد دانشگاه و جراح بیمارستان جانز هاپکینز تایید کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا علائم بیماری زوال عقل تهاجمی را دارد. بایدن به دلیل سن بالا و از دست دادن توانمندی‌های ذهنی در ماه‌های گذشته زیر تیغ انتقادات قرار داشته و عده‌ای معتقدند که او صلاحیت ذهنی کافی برای اداره امور را ندارد. او با ۸۱ سال سن، پیرترین رئیس‌جمهور مستقر آمریکاست. چنانچه او در انتخابات ماه نوامبر یک دوره دیگر برای ریاست‌جمهوری انتخاب شود در پایان دوره ریاست‌جمهوری ۸۷ ساله خواهد بود. پیش از این نیز «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفته بود که کنفرانس خبری بایدن نشان داد که او برای ریاست جمهوری مناسب نیست. کد خبر 831996 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر : ۱۷۶۳۵۱
بازدید : ۳۲

بایدن خشمگین بود که شرکت‌ها با کاهش مقدار محصول در بسته فکر می‌کنند که هیچ کس متوجه این موضوع نمی‌شود.

وی از آن‌ها خواست تا از فریب مردم دست بردارند و به اصطلاح انقباض تورمی (یعنی تولیدکننده با حفظ قیمت فروش، مقدار، حجم یا وزن کالا را در بسته بندی کاهش می‌دهد) را متوقف کنند.

این در حالی است که بسیاری از شرکت‌ها این ادعای بایدن را رد کرده و گفته اند تغییر در وزن خوراکی‌ها رخ نداده است.

پیش از این، پزشک سابق باراک اوباما و دونالد ترامپ خواستار آزمایش توانایی‌های شناختی بایدن شده بود. دیروز «مارتین ماکاری» استاد دانشگاه و جراح بیمارستان جانز هاپکینز تایید کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا علائم بیماری زوال عقل تهاجمی را دارد.

بایدن به دلیل سن بالا و از دست دادن توانمندی‌های ذهنی در ماه‌های گذشته زیر تیغ انتقادات قرار داشته و عده‌ای معتقدند که او صلاحیت ذهنی کافی برای اداره امور را ندارد.

او با ۸۱ سال سن، پیرترین رئیس‌جمهور مستقر آمریکاست. چنانچه او در انتخابات ماه نوامبر یک دوره دیگر برای ریاست‌جمهوری انتخاب شود در پایان دوره ریاست‌جمهوری ۸۷ ساله خواهد بود.

پیش از این نیز «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفته بود که کنفرانس خبری بایدن نشان داد که او برای ریاست جمهوری مناسب نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید