(تصاویر) دستگیری بی‌رحم‌ترین شکارچی ایران؛ صحنه‌هایی دلخراش از شکار با اسلحه‌ای خاص

(تصاویر) دستگیری بی‌رحم‌ترین شکارچی ایران؛ صحنه‌هایی دلخراش از شکار با اسلحه‌ای خاص

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شکارچی بی رحم ۹ راس کل دنا دستگیر و روانه زندان شد.

کد خبر : ۱۵۸۵۱۹
بازدید : ۴۶۷

اسلام جاودان خرد روز پنجشنبه چهارم آبان ماه در جمع خبرنگاران از دستگیری بی‌رحم ترین متخلف دنا خبر داد و افزود: از یک ماه قبل بود که محیط بانان یگان حفاظت پارک ملی دنا، با دریافت اطلاعاتی رفتار یک متخلف حرفه ای را زیر نظر گرفتند.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، متخلف در حالی بطور کامل در تور اطلاعاتی ماموران یگان حفاظت پارک ملی دنا قرار گرفت که وی پس از رفتن به کوه در یک نقطه کور، اسلحه خود را پنهان می کرد و به خانه خود بر می‌گشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با اطلاعات دریافتی از مردم طبیعت دوست دنا، ماموران در جریان تمام اطلاعات و اقدامات شکاری وی قرار گرفته بودند بنابراین با هماهنگی دادستان شهرستان دنا و همراهی پلیس اطلاعات، پس از ضبط اسلحه پنهان شده و دستگیری وی، شاهد تصاویری دلخراش از شکار کل های دنا با همان اسلحه هرنت (اسلحه های با صدای خیلی کم که صدای شلیک آن گاها" بیشتر از ۱۰۰ متر شنیده نمی شود) بودیم.

5934617

جاودان خرد تصریح کرد: با مشاهده و تجزیه و تحلیل تصاویر دریافتی از گوشی متخلف، معلوم شد که وی تعداد ۹ راس کل با همین اسلحه شکار کرده است.

5934619

وی ادامه داد: متخلف با دستور مراجع قضایی روانه زندان شد ضمن آنکه اسلحه کشف شده تا صدور رای نهایی بصورت امانی در انبار دادسرا نگهداری می شود.

5934618

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همراهی خوب مردم طبیعت دوست استان با یگان حفاظت محیط زیست بیان کرد: هموطنان عزیز می توانند با تماس رایگان به شماره ۱۵۴۰ گزارش های زیست محیطی خود را به ما اطلاع دهند تا از طریق مراجع قضایی و انتظامی اقدامات لازم را انجام دهیم.

5934625

گفتنی است جریمه حقوقی شکار هر راس کل وحشی ۲۵ میلیون تومان است که این میزان علاوه بر جریمه کیفری جرم است.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید