فیلم «جاماندگان»؛ این شاهکار کمدی را از دست ندهید!

فیلم «جاماندگان»؛ این شاهکار کمدی را از دست ندهید!

فیلم The Holdovers یا «جا‌ماندگان» که از روز دهم نوامبر روی پردۀ سینماها خواهد رفت، آنطور که از نظرات منتقدان برمی‌آید، یکی از شادترین و عمیق‌ترین فیلم‌های پاییز امسال خواهد بود.

کد خبر : ۱۵۷۴۷۶
بازدید : ۲۰۷۱

فرادید| داستان این فیلم دربارۀ یک معلم بدعنق دبیرستان شبانه‌روزی است که مجبور شده در طول تعطیلات کریسمس در مدرسه بماند و مسئولیت سرپرستی تعدادی از دانش‌آموزان را که جایی برای رفتن نداشته‌اند به عهده بگیرد.

به گزارش فرادید؛ اما رابطۀ او با دانش‌آموزان خیلی زود دچار چالش میشود، خصوصا با یکی از آن‌ها که انگار حسابی دردسرساز است؛ اما این ماجراجویی کمدی قرار نیست به همین منوال ادامه پیدا کند. اتفاقات و پیوندهای غیرمنتظره‌ای انتظار شخصیت‌ها را می‌کشند.

3

این فیلم حدود 20 روز دیگر به مرحلۀ اکران عمومی می‌رسد اما نظرات بسیار مثبت منتقدانی که آن را دیده‌اند، نشان می‌دهد که باید منتظر یکی از بهترین کمدی‌های امسال باشیم. در اینجا گزیده‌ای از نظرات تعدادی از منتقدان را ملاحظه می‌کنید.

تام دیویدسون از لاندن اونینگ استاندارد:

این فیلمِ زمستانی، داستانی حقیقتا گرمابخش و دوست‌داشتنی دربارۀ سه آدمی است که با چنگ و دندان به دنبال یافتن راهی هستند که بتوانند کریسمس را یک جوری با هم سر کنند.

کوین ماهر از تایمز:

شاید داستان فیلم تا حدی آشنا و کلیشه‌ای باشد اما آن چیزی که مهم است حال و هوای فیلم است که به طرزی عالی و دلپذیر، شخصیت‌هایی پیچیده را در دل یک بحران به تصویر کشیده است.

آلیسا ویلکینسون از ووکس:

این شاید در ظاهر یک فیلم سرخوش و شوخ به نظر برسد اما مضامین اندوه، فقدان و ترس از مرگ برای نوجوانانی که ممکن است به ویتنام اعزام شوند، در هر لحظه در لایه‌های زیرین فیلم در جریان است.

1

برایان اورندورف از بلو رِی:

فیلمی شگفت‌انگیز با بازی‌هایی درخشان و فوق‌العاده و فیلمبرداری تحسین‌برانگیز که داستانی عمیق دربارۀ روابط انسانی را روایت می‌کند.

برایان واینر از دیلی‌میل:

خنده در تمام طول فیلم با شما همراه خواهد بود، هرچند که لایه‌ای عمیق از اندوه هم در رابطۀ سه شخصیت اصلی فیلم احساس می‌شود.

مانوئل سائو بنتو از فندم وایر:

فیلمنامۀ این فیلم به طرز تکان‌دهنده‌ای بی‌نقص است و به شکل برق‌‌آسایی به قلب مخاطب حمله می‌کند؛ داستانی عمیق، شیرین و در عین حال گزنده که نیاز ضروری انسان به ارتباط با دیگران را به تصویر می‌کشد. باید گفت با این فیلم یک اثر ماندگار دیگر با تم کریسمس متولد شده است.

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید