انیمه سینمایی ارباب حلقه ها در بین مورد‌انتظار‌ترین آثار سال ۲۰۲۴

انیمه سینمایی ارباب حلقه ها در بین مورد‌انتظار‌ترین آثار سال ۲۰۲۴

تازه‌ترین ساخته استودیو جیبوری یعنی The Boy And The Heron تازه‌ترین انیمه سینمایی اکران شده در کشورهای غیر از ژاپن بوده که رتبه اول باکس آفیس را به دست آورده است.

کد خبر : ۱۶۶۹۳۷
بازدید : ۵۵

Lord of The Rings: The War of The Rohirrim که اولین انیمه سینمایی از مجموعه ارباب حلقه ها محسوب می‌شود، در بین ۱۰ اثر مورد‌انتظار در سال ۲۰۲۴ قرار گرفته است.

علاوه بر انیمه‌های سریالی که هر هفته میلیون‌ها نفر را به تماشای آثاری مثل جوجوتسو کایسن جذب می‌کنند، اکران انیمه‌های سینمایی با استقبال علاقه‌مندان همراه شده و موفقیت‌های مختلفی را در گیشه به دست می‌آورند. تازه‌ترین ساخته استودیو جیبوری یعنی The Boy And The Heron تازه‌ترین انیمه سینمایی اکران شده در کشورهای غیر از ژاپن بوده که رتبه اول باکس آفیس را به دست آورده است.

سال ۲۰۲۴ بازه زمانی هیجان‌انگیزی برای طرفداران آثار اکشن بوده و در آن تعدادی از فیلم‌های مورد‌انتظار به نمایش گذاشته خواهند شد. پس از گذشته سال‌ها از گشت و گذار در شایر، در سال آینده باری دیگر به دنیای ارباب حلقه ها سفر خواهیم کرد. این سفر در قالب انیمه سینمایی Lord of The Rings: The War of The Rohirrim بوده که به عنوان یکی از مورد‌انتظار‌ترین آثار سال ۲۰۲۴ معرفی شده است.

شرکت فاندانگو که در زمینه فروش بلیط سینما فعالیت دارد، یک نظر‌سنجی برگزار کرده و از ۸۰۰۰ نفر از کاربران خود در رابطه با مورد‌انتظار‌ترین فیلم‌های ۲۰۲۴ پرسیده است. به این واسطه مشخص شده که دنبال‌کنندگان سینما و علاقه‌مندان فیلم‌ها بیشتر از همه منتظر ددپول ۳ هستند. رتبه‌های دوم تا پنجم این لیست را Dune: Part Two ،Ghostbusters: Frozen Empire ،Beetlejuice ۲ و Venom ۳ در اختیار دارند. انیمیشن‌های Despicable ۴ و Inside Out ۲ در جایگاه ششم و هفتم و انیمه سینمایی Lord of The Rings: The War of The Rohirrim در رتبه هشتم قرار گرفته‌اند. دو رتبه نهم و دهم لیست فاندانگو را فیلم‌های Gladiator ۲ و A Quite Place: Day One اشغال کرده‌اند.

888888

طبق نظر‌سنجی فاندانگو، علاقه‌مندان سینما بیشتر از همه منتظر اکران فیلم ددپول ۳ هستند

انیمه سینمایی Lord of The Rings که توسط استودیو Sola Entertainment (سازنده انیمه Ninja Kamui) و با همکاری شرکت برادران وارنر ساخته شده، قصد دارد دنیای ارباب حلقه ها را گسترش داده و مخاطبان را با کاراکتر‌های تازه‌ای از جهان خلق شده به دست جی آر آر تالکین آشنا کند. محوریت اصلی انیمه Lord of The Rings: The War of The Rohirrim شخصیت هلم همرهند، پادشاه روهان بوده و صدها سال قبل از سه‌گانه ارباب حلقه ها را به تصویر می‌کشد. با وجود چندین مرحله تاخیر، قرار است این اثر در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۳ (۱۳ دسامبر ۲۰۲۴) اکران شود.

انیمه سینمایی Lord of The Rings: The War of The Rohirrim تنها یکی از آثار جدید با محوریت ارباب حلقه ها است. پیش از این فصل دوم سریال The Rings of Power برای پخش از شبکه آمازون پرایم تایید شد. نظر شما در مورد این انیمه سینمایی چیست؟ آیا جز آثار مورد‌انتظار شما هم هست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: کافه بازار

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید