(تصاویر) این گیمر ۱۳ ساله، بازی تتریس را در ۳۸ دقیقه چنان شکست داد که بازی خراب شد

(تصاویر) این گیمر ۱۳ ساله، بازی تتریس را در ۳۸ دقیقه چنان شکست داد که بازی خراب شد

گیبسون، که با نام Blue Scuti به صورت آنلاین در یوتیوب بازی می کند، رکورد را شکست و به سطح ۱۵۷ رسید و خراب شدن بازی را روی صفحه تماشا کرد.

کد خبر : ۱۶۹۸۷۹
بازدید : ۲۲۰

یک پسر ۱۳ ساله پس از تبدیل شدن به اولین فرد شناخته شده ای که بازی ویدیویی نمادین تتریس در سال ۱۹۸۸ را شکست داد، به عنوان یک اعجوبه مورد تحسین قرار گرفت. ویلیس گیبسون، از اوکلاهما، ماه گذشته هنگام بازی در حال پخش زنده بود که در ۳۸ دقیقه شاهد سقوط بلوک‌ها با سرعتی بود که بازی ارور داد، این شرایط فقط توسط هوش مصنوعی پیش آمده بود.

 

اعجوبه 13 ساله در 38 دقیقه بازی تتریس را شکست داد و باعث خرابی آن شد

گیبسون، که با نام Blue Scuti به صورت آنلاین در یوتیوب بازی می کند، رکورد را شکست و به سطح ۱۵۷ رسید و خراب شدن بازی را روی صفحه تماشا کرد. گیبسون از ۱۱ سالگی تتریس بازی می کرد و روزانه سه تا پنج ساعت تمرین می کرد. او این علاقه را به یک سرگرمی تبدیل کرد و چندین بار در مسابقات بازی شرکت کرده است که یکی از آن ها در ماه اکتبر بود که در آن مقام سوم را کسب کرد.

اعجوبه 13 ساله در 38 دقیقه بازی تتریس را شکست داد و باعث خرابی آن شد

گیبسون گفت: «من به این امید وارد مسابقات شدم که به ۱۶ نفر برتر برسم و از آن عبور کردم. من عمدتا برای بازی در برابر برخی از بازیکنانی که از طریق آنلاین می شناختم هیجان زده بودم.»

تتریس بازی ساده اما فریبنده بلوک های در حال سقوط با اشکال مختلف است که باید به سرعت مرتب شوند تا دیوار محکمی تشکیل شود. این بازی ویدیویی اولین بار توسط یک مهندس اهل شوروی در سال ۱۹۸۴ ساخته شد و در سال ۱۹۸۸ به ایالات متحده راه یافت.

این بازی کاملاً اعتیاد آور است و یک پدیده تجاری باقی ماند و به راحتی با بیش از نیم میلیارد دانلود تنها در دستگاه های تلفن همراه، پرفروش ترین بازی ویدیویی تمام دوران است.

اعجوبه 13 ساله در 38 دقیقه بازی تتریس را شکست داد و باعث خرابی آن شد

گیبسون در جریان پخش زنده در کانال یوتیوب خود مشغول بازی تتریس بود. او با نگاهی متمرکز، بلوک ها را روی هم چید. گیبسون پس از قرار دادن اشتباه یک بلوک گفت: «اوه، من آن را از دست دادم.» سپس در حالی که بلوک ها را در جای خود قرار داد، گفت: «اوه خدای من». گیبسون یک خط دیگر چید و بازی متوقف شد. او در حالی که متوجه شد بازی را خراب کرده است، گفت: «اوه خدای من! آره! من نمی توانم دستانم را احساس کنم.»

گیبسون در مصاحبه‌ای فاش کرد که در بازی‌های قبلی نزدیک بود بازی را از کار بیاندازد، اما هرگز نتوانسته بود به آن نقطه برسد.

منبع:روزیاتو

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید