کره‌جنوبی برای خود جنگنده می‌سازد!

کره‌جنوبی برای خود جنگنده می‌سازد!

اداره برنامه اکتساب دفاعی قصد دارد اولین قرارداد تولید را در سال جاری امضا و ساخت جنگنده‌های KF-۲۱ را آغاز کند و انتظار می‌رود مراحل ساخت اولین جنگنده KF-۲۱ تا سال ۲۰۲۶ تکمیل شود.

کد خبر : ۱۷۱۱۹۴
بازدید : ۹

اداره برنامه اکتساب دفاعی (DAPA) کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تولید انبوه اولین جت جنگنده بومی مافوق صوت این کشور به نام KF-۲۱، در سال جاری آغاز خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: اداره برنامه اکتساب دفاعی قصد دارد اولین قرارداد تولید را در سال جاری امضا و ساخت جنگنده‌های KF-۲۱ را آغاز کند و انتظار می‌رود مراحل ساخت اولین جنگنده KF-۲۱ تا سال ۲۰۲۶ تکمیل شود.

این بیانیه می‌افزاید: با انجام موفقیت‌آمیز پروازهای آزمایشی بر روی ۶ نمونه اولیه KF-۲۱ که در سال گذشته انجام شد و همچنین گذراندن آزمایشات مختلف مانند پرواز مافوق صوت و کاربرد تسلیحات هوا به هوا، این هواپیما به طور موقت برای نبرد مناسب ارزیابی شد.

53

بنا بر این بیانیه، اداره برنامه اکتساب دفاعی همچنین آزمایش‌های محیطی شدید را تا ماه آینده انجام می‌دهد تا بررسی کند آیا هواپیما و تجهیزات سیستم‌های الکترونیکی مورد استفاده در آن در شرایط شدید مانند گرما، سرما و باران به طور عادی کار می‌کنند یا خیر.

منبع: ایرنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید