عکس‌های ترسناکی که نیروی هوایی آمریکا برای اولین بار آن‌ها را منتشر کرد!

عکس‌های ترسناکی که نیروی هوایی آمریکا برای اولین بار آن‌ها را منتشر کرد!

این اولین بار است که نیروی هوایی آمریکا از جنگ جهانی دوم تا به امروز، این عکس‌ها را منتشر می‌کند؛ هزاران تصویر از جنگ جهانی دوم شامل آسیب بمب به اولدترافورد و سربازان در اوقات فراغت!

کد خبر : ۱۴۷۲۷۷
بازدید : ۲۰۱

عکس‌های هوایی سیاه و سفید که نمای پرنده‌ای از انگلستان را در طول جنگ جهانی دوم نشان می‌دهد، برای اولین بار در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

این ۳۶۰۰ تصویر شامل تصاویری از آسیب بمب به اولدترافورد در منچستر و همچنین سایر شهرها است. آنها همچنین آثار باستانی را نشان می‌دهند که توسط دفاع ضد تانک در غرب ساسکس احاطه شده‌اند، و سربازان در حال بازی در اردوگاه ارتش ایالات متحده در ویلتشر.

5899588

آنها توسط واحدهای شناسایی عکاسی نیروهای هوایی ارتش ایالات متحده (USAAF) که در سال‌های ۱۹۴۳ و ۱۹۴۴ در پایگاه‌های سراسر انگلستان مستقر بودند، پس از پیوستن ایالات متحده به جنگ در دسامبر ۱۹۴۱، گرفته شدند.

5899589

آسیب به جایگاه اصلی استادیوم منچستریونایتد پس از بمباران در مارس ۱۹۴۱ قابل مشاهده است. اولدترافورد تا سال ۱۹۴۹ برای فوتبال استفاده نشد. در عکس دیگری که از طریق شکاف در ابرها گرفته شده است، B-۱۷ بمب افکن های هشتمین نیروی هوایی در حال پرواز بر فراز برکس در نورفولک دیده می شوند.

عکسی از میدان مسابقه نیوبوری نشان می دهد که از آن به عنوان حیاط تجهیز تجهیزات نظامی استفاده می‌شده‌است.

5899587

این مجموعه برای تماشای آنلاین، قابل جستجو در آرشیو Historic England است.

دانکن ویلسون، مدیر اجرایی این بخش، گفت: «مجموعه USAAF ما تغییراتی را که در انگلستان در نتیجه جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، ثبت می‌کند، و همچنین جزئیات اتفاقی جالبی را ثبت می‌کند، مانند سربازان آمریکایی که در حال بازی بیسبال هستند.»

«مجموعه عکس‌های ما از زمان جنگ USAAF در انگلستان توسط خلبانان و هواپیماهای اسکادران گرفته شده است که اطلاعاتی را برای شکست نهایی آلمان نازی فراهم می‌کنند.»

او گفت که در دسترس قرار دادن این تصاویر برای عموم، نقش حیاتی شناسایی هوایی در جنگ جهانی دوم را برجسته می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید