پیشنهاد طعنه‌آمیز مدیر استقلال به فدراسیون فوتبال!

پیشنهاد طعنه‌آمیز مدیر استقلال به فدراسیون فوتبال!

علی سامره مدیر تیم استقلال به فدراسیون فوتبال پیشنهاد تشکیل کمیته جدیدی داده است؛ کمیته‌ای که می‌بایست وظیفه‌اش راه‌های پیدا کردن دور زدن قانون و مسدود کردن آن باشد.

کد خبر : ۱۵۶۹۰۶
بازدید : ۲۵

در حالی که ۴ امتیاز از تیم سپاهان به دلیل عبور از سقف قرارداد و یک امتیاز از تیم پرسپولیس به دلیل بر عهده گرفتن مالیات گولسیانی کم شده است، برخی تیم استقلال را متهم به عبور از سقف قرارداد کرده‌اند؛ در حالی که استقلال بر این عقیده است در بین تیم‌های مدعی، تنها تیمی است که سقف قرارداد را رعایت کرده.

حالا علی سامره می‌گوید سقف قرارداد دور زده شده است و فدراسیون فوتبال فصل بعد باید کمیته‌ای تشکیل دهد که وظیفه آن پیدا کردن راه‌های دور زدن قانون و مسدود کردن آن به روی تیم‌ها باشد.

علی سامره در بخشی از حرف‌هایش این چنین گفت: قانون سقف قرارداد باید باشد اما بایستی ترمیم شود. وقتی امسال و در ابتدای اجرای قانون آن را دور زدند، طبیعتا سال بعد باتجربه‌تر شده و راحت‌تر این‌کار را می‌کنند. اگر قرار باشد این قانون سال بعد اجرا شود، باید راه فرارها را ببندند. امسال در دور زدن این قانون عجله‌ای کار کردند اما شک نکنید برای سال بعد راهکارهای بیشتری پیدا می‌کنند. در این صورت فدراسیون فوتبال سال بعد باید کمیته‌ای برای پیدا کردن و بستن راهکارهای دور زدن قانون تشکیل بدهد!

این حرف‌ها طعنه از سوی استقلال به دیگر تیم‌های مدعی است. به خصوص تیم‌هایی که استقلال را متهم به عبور از سقف قرارداد می‌کنند. علی سامره در حالی این پیشنهاد را طرح کرده که هم‌اکنون کارگروه نظارت بر قراردادها در سازمان لیگ فعال است و از سویی سازمان بازرسی هم بر قراردادها نظارت می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید