جایگزین پژو پارس مشخص شد

جایگزین پژو پارس مشخص شد

مدیرعامل ایران خودرو از آغاز تولید انبوه ری را بنزینی در بهمن ماه خبر داد. افزود: ری را برقی نیز سال آینده وارد خط تولید خواهد شد.

کد خبر : ۱۷۴۱۴۶
بازدید : ۲۴

مدیرعامل ایران خودرو ضمن پوزش از مشتریان برای تاخیر در تحویل برخی از محصولات گفت: ایران خودرو به تعهدات خود عمل می کند و در صورت عدم تمدید مجوز تولید محصول پارس که تا ١۵ اسفند امسال است، اقدام به تحویل خودرو جایگزین با سطح استاندارد بالاتر خواهد کرد.

علیمردان عظیمی، با بیان این که تعدادی از مشتریان در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند. اما دریافت نوبت و اولویت لزوما به معنای پیش‌خرید نیست، خاطرنشان کرد. با این وجود، نوبت هیچ یک از متقاضیان حذف نخواهد شد. ایران خودرو مصر است در راستای رضایت آنان و با پیگیری هایی که از سوی مسوولان در حال انجام است. سال آینده تولید این محصول را به میزان ثبت نام های صورت گرفته در سامانه یکپارچه ادامه دهد.

وی تصریح کرد: نوبت هیچ یک از مشتریان حذف نخواهد شد. حتی در صورت عدم تمدید مجوز تولید، خودروی جایگزین مانند سورن یا دنا تحویل خواهد شد.

عظیمی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت. رسالت گروه صنعتی ایران خودرو تامین ناوگان حمل و نقل عمومی است.  بر همین اساس امروز واگذاری هزار دستگاه کامیونت ارنا پلاس را به منظور بهره برداری در حوزه خدمات شهری و آتش نشانی به وزارت کشور آغاز کردیم. درحال حاضر ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی داخلی سازی شده را برای تحویل به شهرداری کرج را آماده کرده ایم.

ماهانه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تولید کند

به گفته وی مقرر شده، وزارت کشور تعهدی را برای خرید بیش از این تعداد ایجاد کند. تا با ظرفیت های موجود با سرعت نسبت به تولید و تحویل آن اقدام کند

عظیمی ادامه داد: ایران خودرو دیزل این آمادگی را دارد تا ماهانه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تولید و واگذار کند.

وی از توافقی با وزارت کشور برای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی خبر داد. گفت: ۲۰۰ هزار ناوگان فرسوده داریم که بر اساس توافق صورت گرفته. با وزارت کشور سالانه ۸۰ هزار تاکسی محصول سورن را که دارای استانداردهای لازم و مورد تایید تاکسی رانان است. را تحویل این وزارت خانه خواهیم داد.

وی افزود: در توافق با وزارت کشور مقرر شد تا پایان سال ۱۸۰۰ دستگاه تاکسی برقی را نیز تامین و وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنیم.

وی از آغاز تولید انبوه ری را بنزینی در بهمن ماه خبر داد. افزود: ری را برقی نیز سال آینده وارد خط تولید خواهد شد.

منبع: آخرین خودرو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید