قابل اعتمادترین خودروی جهان کدام است؟

قابل اعتمادترین خودروی جهان کدام است؟

در اینجا قصد داریم نگاهی دقیق‌تر به برندهای خودرو لوکس و نحوه رتبه‌بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

کد خبر : ۱۸۲۳۵۱
بازدید : ۹

در سال‌های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده‌اند.

خودروهای لوکس، چه سدان یا SUV، گران‌تر از اکثر خودروهای جدید هستند و همین امر باعث می‌شود تا میزان اطمینانی که این خودروها ارائه می‌کنند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته شود.

خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس، شهرت خوبی در ساخت خودروهای قابل اعتماد دارند؛ اما برخی از آنها نسبت به سایرین، ضعیف‌تر عمل می‌کنند.

در اینجا قصد داریم نگاهی دقیق‌تر به برندهای خودرو لوکس و نحوه رتبه‌بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

لکسس، با ۱۳۵ مشکل در هر ۱۰۰ خودروی تولید شده

6008306-1024x576

از میان تمام برندهایی که در تحقیق قابلیت اطمینان خودرو در سال ۲۰۲۴ توسط J.D Power معرفی شده‌اند، لکسس یا همان لکسوس نه تنها در برابر همه برندهای لوکس، بلکه در برابر هر سازنده‌ای که در این مطالعه گنجانده شده است، برتری دارد. با ۱۳۵ مشکل گزارش شده به ازای هر ۱۰۰ خودرو، این برند ژاپنی یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است.

6008301-1024x576

شاسی‌بلند متوسط/فول سایز GX، یکی از ۱۴ شاسی‌بلندی که لکسس در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌کند، با امتیاز قابلیت اطمینان عالی ۸۹/۱۰۰ در صدر قرار می‌گیرد.

مدل‌های دیگر مانند سدان IS دقیقاً پس از GX قرار دارند و امتیاز ۸۸/۱۰۰ را دریافت کرده است که ثابت می‌کند چرا لکسس در صدر فهرست قرار دارد.

6008304-1024x576

اگرچه مدل NX دارای کمترین امتیاز قابلیت اطمینان ۸۱/۱۰۰ در بین محصولات این خودروساز است، اما این مدل باز هم به طور کلی در رده قابلیت اطمینان بسیار خوب قرار می‌گیرد. مدل‌های دیگر مانند RX نیز با امتیاز ۸۱/۱۰۰، ترس از غیرقابل اعتماد بودن را از بین می‌برد.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید