(ویدئو) نمایی از بارش یک متری برف در گلابدره و ولنجک تهران

(ویدئو) نمایی از بارش یک متری برف در گلابدره و ولنجک تهران

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: حداکثر ارتفاع بارش برف در منطقه «یک متر در گلابدره و ولنجک بوده است.»

کد خبر : ۱۷۸۸۲۵
بازدید : ۶۹

احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس به ترافیک سنگین شب گذشته در خیابان پورابتهاج، نیاوران، ولنجک، جماران، فیضیه اشاره کرد و گفت: حجم تردد ماشین‌های شخصی بسیار زیاد بود و با توجه به تلاش پلیس باز هم تخلیه معابر به مشکل خورد.

وی با بیان اینکه شب گذشته در آماده باش کامل بودیم، گفت:، اما حجم برف بی سابقه بود و از ساعت ۶ بعدظهر تا ۱۲ شب معادل ۲ روز قبل برف بارید.

photo_2024-02-29_08-39-35

صفایی ادامه داد: لغزندگی معابر نداشتیم و ترافیک به دلیل حضور مردم برای رفتن به نقاط کوهستانی مثل پارک جمشدیه، نیاوران، ولنجک بود و همین امر باعث می‌شد که ماشین آلات برف روبی نتوانند به خوبی اقدامات خود را انجام دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک با بیان اینکه ۲ هزار تن شن مخصوص در منطقه استفاده کردیم، گفت: تمام کیسه‌های شن و نمک توسط شهروندان هم مورد استفاده قرار گرفت. وی اضافه کرد: بازگشایی معابر ۲ و ۳ را آغاز کردیم و تا قبل از ظهر به اتمام می‌رسد.

photo_2024-02-29_08-39-55

صفایی گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز دوباره بارش برف داریم البته گفته شده بود از ساعت ۶ صبح، ولی بارشی نبود، اما تا ۱۰ شب گفته شده به صورت متناوب بارش داریم و پیش بینی می‌شود حدود ۲۰ سانتی بارش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حداکقر ارتفاع برف یک متر در منطقه گلابدره و ولنجک بوده است، گفت: دیشب فقط ۳۰ سانتی برف بارید.

منبع: انتخاب

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید