با مشهورترین خواهران هالیوود آشنا شوید

با مشهورترین خواهران هالیوود آشنا شوید

بیانسه و خواهر کوچک ترش سولانژ نیازی به معرفی ندارند، چرا که هر دو خوانندگانی محبوب با سابقه ی دریافت جایزه هستند که برخی از موفق ترین آلبوم های موسیقی سال های اخیر به آن ها تعلق داشته است.

کد خبر : ۱۳۹۴۴۴
بازدید : ۵۲۸

مشهورترین خواهران هالیوود از قرار معلوم یک نقطه ی اشتراک با یکدیگر دارند؛ اینکه همیشه همدیگر را به شهرت و ثروت ترجیح می دهند و همه ی تلاش خود را برای حمایت از یکدیگر می کنند.

بیانسه و سولانژ

 

 

بیانسه و خواهر کوچک ترش سولانژ نیازی به معرفی ندارند، چرا که هر دو خوانندگانی محبوب با سابقه ی دریافت جایزه هستند که برخی از موفق ترین آلبوم های موسیقی سال های اخیر به آن ها تعلق داشته است.

این دو خواهر گرچه هرگز همکاری رسمی ای باهم نداشته اند، اما همیشه حامی یکدیگر بوده اند.

آن ها در سال ۲۰۱۷ در یک گفتگوی مشترک شرکت کردند که به خوبی نمایانگر رابطه ی خواهرانه ی آن ها بود. بیانسه در این مصاحبه به سولانژ گفت: «از مصاحبه با تو خیلی خوشحالم چون بزرگ ترین طرفدارت هستم و خیلی به تو افتخار می کنم.»

سولانژ هم در این مصاحبه درباره ی بیانسه گفت: «بزرگ شدن در خانواده ای که با وجود تو یک مستر کلاس تمام عیار بود قطعاً مفید بود.»

خواهران کارداشیان

وقتی در سال ۲۰۰۷ ریالیتی شوی «پا به پای کارداشیان ها» (Keeping Up with the Kardashians) پخش خود را آغاز کرد، تنها کیم کارداشیان نسبتاً شناخته شده بود. اما پایه و اساس این ریالیتی شو رابطه ی خنده دار، صمیمانه و واقعی کیم با دو خواهر دیگر کورتنی و کلویی کارداشیان بود.

وقتی مخاطبان با خواهران کوچک تر آن ها، کندال و کایلی در ریالیتی شوی خانوادگی کارداشیان ها آشنا شدند، هر دو کودک بودند و مخاطبان طی سالیان شاهد بزرگ شدن آن ها و ورودشان به عرصه ی فعالیت حرفه ای بودند.

کندال و کایلی همکاری های متعددی در زمینه ی تولید لباس، انتشار کتاب و همینطور برند آرایشی کایلی داشته اند.

جیجی و بلا حدید

جیجی و بلا حدید از پرخواهان ترین مدل های حال حاضر هستند.

مخاطبان با خواهران حدید اولین بار در ریالیتی شوی «کدبانوهای واقعی بورلی هیلز» (The Real Housewives of Beverly Hills) آشنا شدند که مادر آن ها یولاندا حدید به مدت ۴ سال در آن حضور داشت.

اما پس از آن هم جیجی و هم بلا به مدل هایی بسیار محبوب بدل و با برندهای بزرگی وارد همکاری شدند.

این دو خواهر در دنیای بی رحم مدلینگ حساب زیادی روی هم می کنند. جیجی در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای گفته: «من خیلی احساس خوشبختی می کنم که می توانم یک بخش از خانواده ام را در محیط کارم داشته باشم. ما بزرگ ترین طرفدار همدیگر هستیم. دیدن رشد و پیشرفت خواهر کوچکم و اینکه هر زمان که بتوانم به او کمک کنم، لذت بزرگ زندگی ام بوده.»

مری کیت، اشلی و الیزابت اولسن

مری کیت، اشلی و الیزابت اولسن همگی فعالیت موفقی در هالیوود داشته اند.

مخاطبان با مری کیت و اشلی در دهه ی ۱۹۸۰ با سریال «خانه کامل» (Full House) آشنا شدند. آن ها بعد از کناره گیری از بازیگری، وارد عرصه ی مُد و فشن شدند که خیلی زود در آن پیشرفت کردند.

خواهر کوچک تر آن ها الیزابت هم به بازیگری بسیار موفق بدل شده است. او در تعدادی از فیلم های محبوب سال های اخیر حضور داشته و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و اِمی نیز شده است.

داکوتا و اِل فانینگ

داکوتا و اِل فانینگ که هر دو بازیگری را از کودکی آغاز کردند، حالا نیز بازیگران موفقی هستند.

در فیلم «من سم هستم» (I Am Sam) که یکی از اولین فیلم های داکوتا بود، اِل نیز حضور داشت و همان نقش داکوتا را در سن پایین تر آن شخصیت ایفا می کرد.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید