این ۷ سلبریتی تا مدت ها از وجود فرزندانشان بی‌خبر بودند

این ۷ سلبریتی تا مدت ها از وجود فرزندانشان بی‌خبر بودند

آرنولد گفته بود که حدود هشت سال طول کشید تا او متوجه شود که جوزف، رفته رفته شبیه او می شود و پس از آن، شروع به حمایت مالی از پسرش کرد و در حال حاضر رابطه صمیمانه ای با هم دارند.

کد خبر : ۱۴۲۰۳۷
بازدید : ۹۷۲۴

برخی از سلبریتی ها رازی دارند که حتی خودشان هم از آن بی خبرند؛ ممکن است آنها فرزندانی داشته باشند که تا مدت ها پس از به دنیا آمدنشان از وجود آنها بی اطلاع باشند. گاهی اوقات، این کودکان بزرگ می شوند و بعداً در زندگی به سراغ پدران مشهورشان می روند. در ادامه به ۷ سلبریتی می پردازیم که تا سال ها متوجه نشده بودن که صاحب فرزندی شده اند.

آرنولد شوارتزنگر

احتمالاً مشهورترین مورد، داستان جوزف بائنا پسر آرنولد شوارتزنگر و میلدرد پاتریشیا بائنا است. آرنولد در سال ۱۹۹۷، رابطه نامشروعی با خدمتکار خانه خود داشت. وقتی میلدرد پسرش جوزف را به دنیا آورد، آرنولد به هیچ وجه فکرش را نمی کرد که پدر او باشد. در سال ۲۰۱۱، چند روز پس از خبر جدایی آرنولد و همسرش ماریا شرایور، فاش شد که جوزف پسر آرنولد است.

آرنولد گفته بود که حدود هشت سال طول کشید تا او متوجه شود که جوزف، رفته رفته شبیه او می شود و پس از آن، شروع به حمایت مالی از پسرش کرد و در حال حاضر رابطه صمیمانه ای با هم دارند.

پالی دی

در سال ۲۰۱۳، پالی دی رابطه کوتاهی با آماندا مارکرت داشت و ۹ ماه بعد، آماندا دخترشان آمابلا را به دنیا آورد. پس از به دنیا آمدن آمابلا، آماندا با پالی دی تماس گرفت و ۵ ماه بعد پالی دی برای اولین بار دخترش را دید. او به سرعت اتاق بازی ای در خانه اش برای آمابلا درست کرد که پر از اسباب بازی ها و حیوانات عروسکی بود.

کارامو براون

در سال ۲۰۰۷، به کارامو اطلاع دادند که یک پسر دارد. دختری که در ۱۶ سالگی با او در رابطه بود، از او باردار شده بود و بعد از جدایی چیزی در این مورد به کارامو نگفته بود. وقتی کارامو متوجه شد، گیج، غمگین، عصبانی و به طرز عجیبی هیجان زده بود. زمانی که کارامو متوجه وجود پسرش جیسون شد که او ۱۰ سال داشت و حضانت کامل او را به عهده گرفت.

چاک نوریس

هنگامی که چاک نوریس در اوایل دهه ۱۹۸۰ با همسر اول خود، دایان هولچک ازدواج کرد، با زنی به نام جوانا رابطه نامشروعی داشته است. بعداً، بدون اینکه چاک بداند، این رابطه به تولد دختر کوچکی به نام دینا، منجر شد. تا سال ۱۹۹۱، چاک از وجود دخترش آگاه نبود، اما جوانا نامه‌ای به او نوشت و در مورد دینا به او گفت.

کلینت ایستوود

این بازیگر و کارگردان حداقل ۸ فرزند دارد. بزرگ ترین فرزند او، دختری به نام لوری است که در سال ۱۹۵۴ به دنیا آمد. مادر لوری ناشناخته است، طبق گزارشات، بیشتر از ۱۰ سال طول کشید تا کلینت در مورد لوری باخبر شود که هیچ گاه علنا آن را تایید نکرد. لوری در سال ۲۰۰۴ با کلینت ایستوود در مراسم اسکار شرکت کرد و در سال ۲۰۱۸ در فرش قرمز فیلم پدرش، او را همراهی کرد.

سر دیوید جیسون

سر دیوید جیسون در سال ۱۹۷۰ با جنیفر هیل رابطه داشت. بیش از ۵۰ سال بعد، دخترش، اَبی هریس، با او تماس گرفت و خود را معرفی کرد. در حالی که دیوید اعتراف می‌کند که این خبر برایش غافلگیرکننده بود، به خاطر دارد که از آشنایی با دخترش خوشحال شد.

دیوید گفته بود: «فهمیدن اینکه من یک دختر دارم، بعد از این همه سال، برایم غافلگیرکننده بود. با این حال، وقتی این ماجرا را فهمیدم، خوشحال شدم که ابی را می‌شناسم و به همین دلیل هر زمان که بتوانیم، با هم ملاقات می کنیم. همسرم گیل و دخترم سوفی، در این ماجرا کاملا حمایت گر بودند.»

استیون تایلر

لیو تایلر، دختر استیون تایلر، پدرش را تا حدود ده سالگی ندیده بود. لیو شک کرده بود که استیون پدرش است و در این مورد با مادرش، بی بی بیول صحبت کرد و بی بی حقیقت را به دخترش گفت.

بیول ادعا می کند که استیون در آن زمان به شدت به مواد مخدر معتاد بود، بنابراین اعلام کرده بود که پدر لیو، دوست قدیمی ش، تاد راندگرن است. در سال ۱۹۹۱، لیو به طور قانونی نام خانوادگی خود را به تایلر تغییر داد. او چندین بار با پدرش همکاری کرده است.

منبع: روزیاتو

۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید