پگاه آهنگرانی ازدواج کرد؛ همسر خانم بازیگر کیست؟

پگاه آهنگرانی ازدواج کرد؛ همسر خانم بازیگر کیست؟

علی عظیمی خواننده ی ایرانی ۴۵ ساله با انتشار عکسی مشترک از خود در کنار پگاه آهنگرانی ضمن تبریک تولد آهنگرانی، خبر ازدواج شان را نیز اعلام کرد.

کد خبر : ۱۴۳۷۲۰
بازدید : ۱۰۹۲

روزیاتو نوشت: علی عظیمی خواننده ی ایرانی ۴۵ ساله با انتشار عکسی مشترک از خود در کنار پگاه آهنگرانی ضمن تبریک تولد آهنگرانی، خبر ازدواج شان را نیز اعلام کرد. پگاه آهنگرانی ۳۹ ساله مدتی است از ایران به آلمان مهاجرت کرده است.

Capture1111

علی عظیمی کیست؟

علی عظیمی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده و خواننده ی ایرانی سبک راک است.

او دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک از دانشکده فنی دانشگاه تهران و فوق‌ لیسانس همان رشته از یکی از دانشگاه‌ های انگلیس است.

او از سال ۱۳۸۸ به عنوان یکی از اعضای اصلی با گروه موسیقی راک «رادیو تهران» همکاری می‌کرد که به دلیل مهاجرت علی عظیمی به لندن و فراهم نبودن شرایط مهاجرت بقیهٔ اعضای گروه، این همکاری ادامه نیافت و علی عظیمی به صورت مستقل، کار موسیقی را ادامه داد.

او تاکنون ۵ آلبوم منتشر کرده است. آلبوم دوم او، آلبوم «آقای پست» و به ویژه آهنگ «پیش‌درآمد» وی از این آلبوم بسیار مشهور شد.

42

43

44

45

46

47

48

49

بیوگرافی پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانی متولد سال  ۱۳۶۳ در اراک و ترک تحصیل کرده ی رشته موسیقی در مقطع هنرستان است.

41

او فردزند منیژه حکمت، کارگردان مشهور ایرانی و جمشید آهنگرانی است. پدر وی نیز کارگردان و طراح صحنه ی سینما است.

همسر پگاه آهنگرانی کیست

اولین بار در ۶ سالگی در فیلم «گربه آوازخوان» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی در سال ۱۳۶۹ جلوی دوربین رفت.

دومین تجربه ی بازیگری او در ۱۵ سالگی در فیلم «دختری با کفش های کتانی» ساخته ی رسول صدرعاملی بود که با تحسین رو به رو شد و جوایزی را در جشنواره های داخلی و خارجی برایش به ارمغان آورد.

در سال ۷۹ در اولین تجربه ی کارگردانی مادر خود، منیژه حکمت، فیلم «زندان زنان» که در سه نقش متفاوت ظاهر شد.

او از آن زمان در فیلم های سینمایی زیادی نقش آفرینی کرد، از جمله: سه زن، زادبوم، ورود آقایان ممنوع، دربند، مادر قلب اتمی، خانه دختر، قاتل اهلی، سارا و آیدا و بدون قرار قبلی.

«بدون قرار قبلی» ساخته ی بهروز شعیبی که موضوعی مذهبی دارد و در سال ۱۴۰۰ تولید شد، آخرین فیلم آهنگرانی در ایران، پیش از مهاجرت است.

او در زمینه ی ساخت مستند نیز فعالیت داشته است که از جمله ی ساخته های او می توان به مستند «ده نمکی ها» درباره ی مسعود ده نمکی، کارگردان مشهور اشاره کرد.

آهنگرانی تجربه ی بازی در تئاتر را نیز دارد. او سابقه ی عضویت در گروه نوازندگان آثار حسین علیزاده و هوشنگ کامکار در ارکستر ملی را دارد و مدتی نویسنده ی یکی از ستون های روزنامه «اعتماد» بود.

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید