این ۸ بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند

این ۸ بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند

در اینجا درآمد‌هایی که افراد مشهور به ازای هر پست از رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند آورده شده است.

کد خبر : ۱۴۴۷۳۴
بازدید : ۲۱۹۴

جزئیات دستمزد بازیگران مشهور در ترکیه به ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام مشخص شد. قیمت‌ها آنقدر بالاست که باورتان نمی‌شود!

به گزارش برترین‌ها، بسیاری از بازیگران ترک با شخصیت‌هایی که در پروژه‌ها بازی می‌کنند محبوبیت زیادی چه در ترکیه چه خارج از ترکیه به دست آورده‌اند و دیگر مجبور نیستند ساعت‌ها در صحنه فیلمبرداری بمانند تا درآمد زیادی کسب کنند و به لطف شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد برای سلبریتی‌ها آسان و آسانتر می‌شود.

در اینجا درآمد‌هایی که افراد مشهور به ازای هر پست از رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند آورده شده است:

هانده ارچل: ۷۰۰ میلیون تومان

هانده ارچل، بازیگر ترک در سال ۱۹۹۳ به دنیا آمد. او بازیگری را از سن ۲۰ سالگی شروع کرد و با یکی از اولین نقش‌های خود که زاهده در سریال چکاوک بود توجه‌ها را به خود جلب کرد. این بازیگر علاوه بر شخصیت، چهره‌ای کاریزماتیک و زیبا دارد و این ویژگی باعث شد که او نه تنها در خود کشور ترکیه بلکه در کل جهان توجهات را به خود جلب کند و یکی از شناخته شده‌ترین هنرپیشه‌های زن در حال حاضر کشور ترکیه باشد.

بازیگر مشهور تُرک

برن سات: ۶۰۰ میلیون تومان

بازیگر مشهوری که مردم او را بازی در سریال‌های عشق ممنوع و فاطما گل به خوبی به خاطر دارند. برای ایرانی‌ها برن سات با بازی در فیلم فصل کرگدن از بهمن قبادی، شناخته شده‌تر نیز هست.

این بازیگر متولد شهر آنکارا است و در تاریخ ۲۶ فبریه سال ۱۹۸۴ میلادی (۷ اسفند سال ۱۳۶۲) از والدینی با نام‌های آیلا سات و حسین آونی سات که هردو فارغ‌التحصیل آکادمی ورزشی بودند متولد شد و قبل از شروع حرفه بازیگری او مدت کوتاهی نیز در دانشگاه باشکنت، در دانشکده اقتصاد و علوم مدیریتی تحصیل کرد و بعد با رها کردن آن به دنبال عشق اصلی خود، یعنی بازیگری رفت.

بازیگر مشهور تُرک

فحریه اوجن: ۵۰۰ میلیون تومان

فحریه اوجن یکی دیگر از معروف‌ترین بازیگران ترکیه است. فاهریه در ۴ ژوئن سال ۱۹۸۶ میلادی در شهر زولینگن آلمان متولد شد. خانواده مادر او از اهالی قوم چرکس و خانواده پدرش از مهاجران ترک و اصالتاً اهل شهر کاوالا هستند. فاهریه اوجن به مدت یک سال در کشور آلمان در رشته جامعه شناسی در دانشگاه دوسلدورف تحصیل کرد و سپس این رشته را نیمه تمام رها کرد و همراه مادرش به ترکیه آمد.

در سال ۲۰۰۵ به طور غیر حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۲۰۰۸ اولین کار بازیگری حرفه‌ای به وی پیشنهاد گردید. این بازیگر که در سال ۲۰۱۷ در فهرست ۳۰ زن زیبا در جهان قرار گرفت در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده است و از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در سریال‌های چکاوک، برگ ریزان و سعید و شورا اشاره کرد.

بازیگر مشهور تُرک

سرنای ساریکایا: ۵۵۰ میلیون تومان

سرنای ساریکایا نیز (زادهٔ ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۱)، بازیگر و مدل حرفه‌ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر شایستهٔ ترکیه در سال ۲۰۱۰ می‌باشد. وی در ایران با بازی در نقش یشیم در سریال عمر گل لاله شناخته شد و در سن ۱۵ سالگی در یک رقابت زیبایی شرکت کرد و جایزه ویژه‌ای دریافت کرد.

او کارش را با بازی در بخش کوچکی در فیلم Şaşkın آغاز کرد و بعد از آن در فیلم Plajda ایفای نقش کرد. شهرت او با بازی در این فیلم کمی افزایش یافت. در همان سال او در مجموعه تلویزیونی دیگری نیز ایفای نقش کرد. اولین نقش اصلی او در سریال باغ لیمو رقم خورد. سپس در مجموعه Adanali بازی و محبوبیت بیشتری کسب کرد.

بازیگر مشهور تُرک

افرا ساراچ اوغلو: ۵۰۰ میلیون تومان

افرا ساراچ اوغلو نیز در سال ۱۹۹۷ در شهر ادرمیت واقع در استان بالیکسیر کشور ترکیه متولد شد و در سال ۲۰۱۶ فعالیت هنری خود را برای اولین بار در یک فیلم ترکی به نام "Ikinci Sans" یا "دومین شانس" آغاز کرد.

ساراچوغلو در نخستین فیلمی که شروع به بازیگری کرد ازجان دنیز و نورگل یشیلچای هم حضور داشتند که سبب موفقیت این بازیگر شد و در سریال فضیلت خانم و دخترانش که در سال ۲۰۱۷ در شبکه استار تی‌وی (ترکیه) پخش شد در نقش اِجِه دختر فضیلت خانم بازی خود را شروع کرد و محبوبیت زیادی در بین تماشاگران پیدا کرد. 

بازیگر مشهور تُرک

نسلیهان آتاگول: ۴۰۰ میلیون تومان

نسلیهان آتاگول روز ۲۹ مرداد ۱۳۷۱ در شهر استانبول بدنیا آمد، پدرش اصالت از مهاجرم قوم چرکسی قفقاز و راننده ماشین است و مادرش نیز اصالت بلاروسی دارد و خانه دار می‌باشد و تنها یک برادر بنام ایکلای دارد. به بازیگری از کودکی علاقه داشت و همیشه می‌گفت روزی به هدف خود می‌رسد تا اینکه وارد کلاس‌های بازیگری Erberk Ajans شد.

از همین آموزشگاه در سال ۲۰۰۶ وقتی تنها ۱۳ سال داشت به فیلم «اولین عشق» معرفی شد تا اولین تجربه بازیگری را در جلوی دوربین تجربه کند. بازی زیبایش در سریال «برگ ریزان» با نقش دنیز که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ پخش شد او را به شهرت زیادی رساند تا توجه کارگردان‌های مختلف را به خود جلب کند.

بازیگر مشهور تُرک

هازار ارگوچلو: ۳۰۰ میلیون تومان

هازار ارگوچلو روز ۱۱ دی ۱۳۷۱ در جزیره نیکوزیای کشور قبرس شمالی به دنیا آمد، پدرش سلیمان روزنامه نگار و مادرش خانم نشه خبرنگار می‌باشد و تا مقطع دبیرستان در قبرس حضور داشت و کلاس‌های بازیگری تئاتر را در مرکز آموزشی شهرداری لفکوشای قبرس گذراند تا اینکه سال ۲۰۰۶ بعنوان کارگردان فیلم Rüya Gibi را نوشت و خود نیز کارگردانی آنرا انجام داد و تا اینکه سال ۲۰۱۱ وقتی ۱۸ ساله بود وارد دانشگاه استانبول ترکیه در رشته بازیگری تئاتر شد و بصورت حرفه‌ای در سال ۲۰۱۱ بود با سریال کوزی گونی وارد قاب تلویزیون شد سپس همین سال با فیلم Gölgeler ve Suretler بازی در سینما را تجربه کرد و با بازی در سریال جزر و مد در کنار چهره‌هایی، چون چاتای اولوسوی و سرنا ساریکایا توانست به شهرت زیادی دست یابد.

بازیگر مشهور تُرک

پینار دنیز: ۳۰۰ میلیون تومان

پینار دنیز یکی از بازیگران مطرح و محبوب ترکی است که در چهارم نوامبر سال ۱۹۹۳ میلادی در کشور ترکیه زاده شد. این بازیگر جوان و زیبا علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. او دوران بچگی به رشته‌های روانشناسی و وکالت علاقه داشت که تحصیلات خود را در رشته روانشناسی و همچنین روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه استانبول به پایان رساند.

در زمان تحصیل در دانشگاه زن برادر وی، اسمش را در آژانس بازیگری ۳۵.۵ نام نویسی نمود و در نتیجه دنیز در کلاس‌های بازیگری آغاز به آموختن نمود و در همین آژانس بود که فانی مژده کارگردان بعد از مشاهده تصاویر پینار از وی جهت تست بازیگری دعوت نمود و وی با پذیرفته شدن در این تست به طور جدی و حرفه‌ای وارد عرصه‌ی بازیگری گردید.

این ۸ بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند

 
۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید