این سلبریتی‌های هالیوودی از شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کنند!

این سلبریتی‌های هالیوودی از شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کنند!

سلبریتی هایی هستند که معتقدند لازم نیست هر چیز کوچکی که در زندگی شان رخ می دهد را با طرفداران شان در میان بگذارند.

کد خبر : ۱۵۴۴۸۹
بازدید : ۳۶۵

اینترنت به جزئی از زندگی روزمره ی بسیاری از مردم دنیا بدل شده است که مسلماً سلبریتی ها را هم شامل می شود. میلیون ها طرفدار در شبکه های اجتماعی ستاره های محبوب شان را دنبال می کنند. با این حال، سلبریتی هایی هستند که معتقدند لازم نیست هر چیز کوچکی که در زندگی شان رخ می دهد را با طرفداران شان در میان بگذارند و به همین دلیل، در شبکه های اجتماعی حضور ندارند. مسلماً آن ها این تصمیم را بی علت نگرفته اند و دلایلی برای خود دارند که حتی به آن ها کمک کرده زندگی بهتری داشته باشند.

دنیل رادکلیف

دنیل رادکلیف در مصاحبه ای گفته خواندن نظرات مردم درباره ی خودش در شبکه های اجتماعی برای او امری ناسالم و دیوانه وار خواهد بود. او یک بار به فکر راه اندازی حسابی در توییتر افتاده بود، اما فوراً با خود روراست شده بود. دنیل معتقد بود اگر این کار را کرده بود هر روز خبری از دعوای او با غریبه هایی که در شبکه های اجتماعی از او انتقاد کرده بودند، منتشر می شد.

اِما استون

اِما استون در مصاحبه ای گفته سر و کله زدن با چیزهایی که در شبکه های اجتماعی رخ می دهد چیز مثبتی برای او نخواهد بود. او گفته اگر اتفاقات دنیای دیجیتال برای دیگران اذیت کننده نیست، خیلی عالی است، اما او هیچ قصدی برای حضور در شبکه های اجتماعی ندارد.

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای گفت که تنها در تاریک ترین دوران زندگی اش به فکر راه اندازی حساب در شبکه های اجتماعی می افتد. با این حال، چند سال بعد، در گفتگوی دیگری اذعان کرد که توییتر را دوست دارد و گهگاه آن را چک می کند. بنابراین او شاید حساب رسمی ای نداشته باشد که طرفدارانش بتوانند آن را دنبال کنند، اما با یک حساب ناشناس چرخی در فضای مجازی می زند.

کریستن استوارت

کریستن استوارت گرچه با ارتباط فوری ای که شبکه های اجتماعی فراهم می کند، کاملاً مخالف نیست، اما درباره ی علت دوری اش از شبکه های اجتماعی گفته: «فقط نیازی به آن ندارم.» استوارت تعامل از طریق شبکه های اجتماعی را پیچیده می داند، امری که می تواند نتیجه ای مثبت یا منفی داشته باشد.

سرشه رونان

سرشه رونان معتقد است حضور در شبکه های اجتماعی انرژی زیادی می برد و کار اضطراب آوری است. او همچنین گفته اینکه او درباره ی احوالات و زندگی خودش در شبکه های اجتماعی صحبت کند چیزی است که مردم نیاز به آن را حس می کنند، در حالی که به آن ها مربوط نیست. برخلاف بسیاری از سلبریتی های این فهرست، سرشه در حوالی سال ۲۰۰۹ در توییتر حضور داشت، اما فقط برای دنبال کردن استفن فرای، کمدین مشهور انگلیسی.

برد پیت

برد پیت چند سال قبل در مصاحبه ای گفت که او نیازی به داشتن حسابی در توییتر احساس نمی کند. با این حال، او موافق است که شبکه های اجتماعی می توانند برای مقابله با اخبار جعلی و انتشار اخبار موثق، ابراز مفیدی باشند. همین امر بود که سبب شد که او بیشتر درباره ی حضور در شبکه های اجتماعی فکر کند و در نهایت به این نتیجه رسید که اگر جوان تر بود دوست داشت که حسابی در شبکه های اجتماعی داشته باشد.

امیلی بلانت

امیلی بلانت شغل خود را متقاعد کردن دیگران به اینکه او شخص دیگری است، تعریف می کند. به همین دلیل معتقد است اگر در شبکه های اجتماعی بیش از حد درباره ی خود اطلاعات دهد، این کار شغل او را تحت تأثیر قرار خواهد داد. او همچنین گفته هیچ یک از شبکه های اجتماعی محبوب دنیا بی ضرر به نظر نمی رسند. او معتقد است که شبکه های اجتماعی مناسبش نیستند و استفاده از آن ها حس دایناسور بودن به او می دهد.

ساندرا بولاک

وقتی از ساندرا بولاک سؤال شد که آیا به خاطر عدم حضور در شبکه های اجتماعی، خود را از سوی جامعه تحت فشار می بیند، گفت اگر در شبکه های اجتماعی حضور داشت، جزء آن هایی می بود که دائماً به دیگران یادآوری می کنند هر چه در دنیای مجازی وجود دارد لزوماً واقعی نیست. ساندرا همچنین گفت که اظهارنظرهای مردم درباره ی او واقعاً تحت تأثیرش قرار می دهد که احتمالاً یک دلیل دیگر عدم حضور او در شبکه های اجتماعی است. با این حال، او گفته اگر فرزندانش تصمیم به استفاده از شبکه های اجتماعی بگیرند، با آن ها مخالفت نخواهد کرد اما خودش هرگز در شبکه های اجتماعی حضور نخواهد داشت.

دنیل کریگ

دنیل کریگ بارها تأکید کرده قصدی برای حضور در شبکه های اجتماعی ندارد. او گفته به عنوان یک سلبریتی ترجیح می دهد در خانه بماند و زندگی معقول و واقع بینانه ای داشته باشد، بیشتر به خاطر خانواده اش.

کیت بلانشت

کیت بلانشت برای دوری از شبکه های اجتماعی بسیار مصر است. او گرچه شبکه های اجتماعی را راهی قدرتمند برای ایجاد جوامع جدید می داند، اما معتقد است شبکه های اجتماعی مردم را از یکدیگر جدا می کنند و باعث ایجاد احساسات نه چندان مثبتی می شوند که بعداً در زندگی واقعی افراد بروز پیدا می کند.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در مصاحبه ای گفت که به این دلیل هیچ حسابی در شبکه های اجتماعی ندارد که شکننده تر از آن است که بتواند در این شبکه ها حضور داشته باشد: «واقعیت این است که برای حضور در شبکه های اجتماعی زیاد از حد شکننده ام. عزت نفسم خیلی شکننده است. من از پسش برنمی آیم. مغزم زیاد از حد شکننده است. مثل یک گل ظریف می مانم. صادقانه می گویم، به اندازه ی کافی اضطراب دارم.» با این حال، او اذعان کرد که یک بار اینستاگرام را امتحان کرد اما بعد از آنکه متوجه شد زمان زیادی را صرف پست های افراد غریبه می کند، آن را حذف کرد.

جورج کلونی

جورج کلونی تأکید کرده هیچ قصدی برای حضور در شبکه های اجتماعی ندارد چون از نظر او لزومی ندارد مردم دائماً بدانند که سلبریتی ها چه فکری می کنند. در حقیقت، او معتقد است که انجام این کار احتمالاً سلبریتی ها را به شکلی مضری زیر سؤال می برد. همچنین به عقیده ی او انتشار محتوای نامناسب در شبکه های اجتماعی می تواند شغل یک بازیگر را به خطر بیاندازد.

کیرا نایتلی

به گفته ی کیرا نایتلی او یک بار سعی کرده بود به شبکه های اجتماعی بپیوندد، اما پس از تنها چند دقیقه متوجه شده بود که مناسب او نیستند و دیگر هرگز به آن ها بازنگشته بود. کیرا از دیدن آنکه بعد از گذشت تنها چند دقیقه از راه اندازی حساب کاربری اش صدها نفر او را دنبال کردند، دچار وحشت شده بود. او همچنین مصر است تا حریم شخصی فرزندانش را حفظ کند تا زمانی که خود آنقدری بزرگ شوند که تصمیم بگیرند مایل به اشتراک گذاری زندگی شخصی شان با دیگران هستند یا خیر.

ریچل وایس

ریل وایس در مصاحبه ای گفت که حسابی در شبکه های اجتماعی ندارد چون نمی داند با آن چه کند. او همچنین در مصاحبه ی دیگری گفت که به عقیده ی او با ورود به دنیای مجازی از طریق این اپلیکیشن ها در حقیقت راهی برای دسترسی عموم به زندگی شخصی خود باز می کنید و حق کمتری به لحاظ حریم شخصی خواهید داشت.

کیت وینسلت

کیت وینسلت معتقد است هدایت دنیای مجازی دشوار است و به قدری درمورد آن نگران است که هیچکس در خانواده اش، از جمله خود او حساب فعالی در شبکه های اجتماعی ندارند. به گفته ی کیت، او اگر نیازی به صحبت با کسی ببیند، می تواند با یک تماس یا یک پیام این کار را انجام دهد.

منبع: روزیاتو

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید